Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Lokotech group AS

https://newsweb.oslobors.no/message/544258

Terminering av MoU for potensiell datasenter klient

Harmonychain AS viser til MoU rapportert 10.10.2021. Denne intensjonsavtalen er avsluttet etter gjensidig avtale. For mer informasjon, kontakt: Bjørn Zachrisson, styreleder, zachrisson@harmonychain.com www.harmonychain.com Om Harmonychain AS: Det diversifiserte blockchain-selskapet Harmonychain har lansert sin proprietære Scryptpool i lukket Alpha, og eier også 100% av datterselskapene Lokotech AS (Scrypt ASIC) og Arctic Core AS (datasenter og blockchain-verifisering). Ledelsen og styret har erfaring fra IT-sektoren, strategiavdelingen i Norges forskningsråd (NTNF), akademia og finans. Vi fokuserer på miljøforbedringer (reduksjon av energiforbruk og CO2-utslipp) i blockchain-verifisering. Denne informasjonen er underlagt opplysningskravene i henhold til verdipapirhandelloven § 5-12.

Fatter egentlig ikke at Yngve tørr å putte navnet sitt på den saken der.

1 Like

Han har jo puttet navnet sitt på mye rart, så hvorfor ikke dette også…

Det gikk fort, fra 3 måneder, til 36 dager, til 3 dager.

For en gjeng klovner.

4 Likes

Harmonychain sier opp omstridt intensjonsavtale med ferskt Dubai-selskap - aksjekursen stiger kraftig | DN

To the moon :rocket:

1 Like

Det er vel litt drøyt :slight_smile: . Men jeg tror dette gir en ganske grei lettelse og videre drar teppet under beina på alle konspirasjonsteoretikere. Nå kan man fokusere på andre viktige meldinger som kan dukke opp fremover.

la oss håpe de på Xtrainvestor får honorar for sin grundige due diligence. Daglig leder Zachrisson bør fikse belønning. :wink:

Investor presentasjon neste uke. Belønningen kommer til de som har aksjer. Om det de skriver her stemmer så er oppsiden stor.

https://newsweb.oslobors.no/message/544452

Vi vet jo det ikke stemmer. Kun simulering, enda ikke tatt i noe som minner om en prototype. Verden har chipmangel men ukjente harmony skal få wafferkapasitet til å lage prototype i Mars.

Joda, folk tror på julenissen også.

2 Likes

Synes investorpsykologien i Harmonychain fremstår å være veldig preget av kryptomarkedet, der lovnader og hype kan reprise tokens over flere år. Heldigvis er aksjemarkedet mer regulert og forankret i fundamentale faktorer, så skuffelsen blir nok stor.

2 Likes

Kom svar på denne i går. Ola Stene sier at for MPW så er det komfortabelt å få dette gjort i Mars. Verdens chip mangel er heller ikke noe som kommer til å affektere dem da de ha posisjonert seg tidlig med mange leverandører.

Finn 5 feil i den setningen.

Så enten har de gjort firm comittment hos flere leverandører ( og dermed får de fryktelig mange prototypechips). Eller så har de ikke gjort det. Så har det jo nada å si hvor mange de har prata med da får de sansynligvis ikke produksjon.

Hadde de sagt at de hadde hatt garantert produksjonslott hos en leverandør ville det vært et godt svar. Nå virker svaret typisk harmony.

Vi får se. Men som du vet så synes jeg at du svartmaler litt. Sannsynligheten for failure er ikke 100%. Den kan være høy som for eksempel 50%, men fortsatt ikke 100%. Du må huske at Harmonychain har neppe HW chip engineers selv, de kjøper det nok fra en oldtimer som sitter og strever med dette i USA og vedkommende kan være veldig god og ha massiv erfaring. Produktet kan være godt. Modellen de simulerer på er nok virkelig med mindre man tror at også ingeniørene Harmony kjøper fra er skurk.

De har garantert ikke egen designer. Og jeg tror heller ikke feilraten er 100%, men 90%+ tror jeg er trygt å si.

Men neste spennende ting her skjer i Mars, det meste annet er bare støy uten inntekter.

1 Like

Det sitter altså en eller flere (ekstremt gode!) chip-designere som kan en (verdensledende) oppskrift på å trykke penger. I stedet for å hente litt kapital og trykke pengene selv, selger de timer og IP til en gjeng nordmenn med (i denne sammenhengen) lite penger og masse kryptogoogling på cv’en?

Har jeg forstått dette riktig?

2 Likes

Senser litt ladet spørsmål her :slight_smile: .

Designet eksisterte jo ikke når de startet med dette i 2020. Nå er imidlertid modellen og designet generert for Harmonychain sine penger. Så uansett hvem de bruker så ville de jo få et massivt søksmål om de ga designet til noen andre enn Harmony? Så ja.

Hvordan tenker du at harmony skulle funnet ut at designet var solgt til noen andre?

Siden det ser ut som det er noe de kunne ha funnet utav, så sier deg meg at du vet veldig lite om hvordan den bransjen fungerer.

Jeg ville vært forsiktig med å saksøke noen som har en pengetrykkemaskin.