kommer børsmelding 16.nov, underpriset som bare det
Trenger ikke være spå-kone for å skjønne at dette er et godt tegn
Ser lovende ut for HMONY om dagen. omsetning har bare økt med noen små prosenter og vi er altså opp 6% allerede i dag. Hvis aksjen legges merke til for alvor så blir oppturen bratt tror jeg fordi den er bare verdsatt til ca 150 mill nå. Et selskap med scrypt pool kan godt koste mye mer avhengig av hvor langt de har kommet og hvor mye krypto de har på bok.
børsmelding?
Tror han mener at der kommer sikkert noe info om overtagelsen av denne eiendommen i Halden. Stod i en tidligere melding at det skulle skje rundt den 16 nov. Så i den grad de vil opplyse om at dealen er i boks, så kommer det kanskje no i morgen eller senere i uka.
Høres ut som flere har skjønt det og ikke lenge før resten også gjør det, hvalene kommer på banen…
Som en som har jobbet i psykiatrien tidligere må jeg si at innrykket mitt av de bak HMONY har noen autistiske trekk. Disse er ekstremt kompetente på feltene sine. Dette er riktig tid og det er et marked for produktet deres.
De har kjøpt 1000 m2 som de skal bygge om til et miningsenter i Halden.
Se DLTx, Bitmain (kryptomarkedet eksploderer)
Virker ikke som de bryr seg så mye om aksjen eller media, men det produktet de utvikler, de er rent fundamentalt fokusert på å utvikle et produkt folk må bare ha og et produkt som gir brukeren så mye at de bare er tvunget til å kjøpe igjen.
Derfor tror jeg virkelig de kommer til å skyte til værs, dette er stort. Get in.
Ser at mange mener at harmonychains nye eiendom i Halden er perfekt med beliggenhet nær elva. Her skal det mines. Gleder meg til første melding kommer om at det investeres 30 mill i nytt hardware for mining . Tror det er mange som har lyst å eie noe krypto relatert som da blir å kjøpe.
Beliggenheten er ikke spesiell på noen som helst måte (annet enn historisk).
Hva mener du med det? Leser på andre forum at Fosseveien 12 er ganske spesiell ?
Hva for noe tull har du lest da?
Jeg spilte bowling der for 30-ish år siden. Lokalet har også blitt brukt som painballhall og salg av trevirke siden den gang.
Det er vel bare flott… Men andre folk som er lokal nevner og bekrefter at bygget kan holde store mengder hardware… At det muligens er noe rettigheter mot Fosseveien 8 og at Fosseveien 12 har hatt fallrettigheter tidligere. Disse rettighetene kan de få tilbake mot avgift.
Man vet jo ikke hva planene er helt sikkert, men produserer de noe kraft fra overskuddsvann selv så vil det realisere Hydromining planene som har en helt spesiell posisjon både når det kommer til bærekraft og margin.
Ja, det er jo høyt under taket… Ikke spesielt unikt.
Dette tror jeg man fint kan se bort ifra. Saugbrugs (Norske Skog) har et kraftverk litt lenger nede i Tista, hadde det vært mer å hente hadde nok de hatt det i hende for lenge siden.
Fossen som spruter overskuddsvann forbi Harmonychains nye fabrikk er det ikke opp til meg eller andre forumgjengere å vurdere om de kan bruke. Men jeg forstår at enkelte spør spørsmålet om det er muligheter her da grunnboken sier at bare en svært liten av fall rettighetene er leid ut fra fylkeskommunen.
Men la oss snu på det. Hvorfor tror du Harmonychain kjøper akkurat dette bygget? Finner du det ikke litt interessant engang da Harmonychain har TM Hydromining registrert hos patent rådet?
Jeg er nesten redd for å spørre, men har de merkevare på det å mine krypto med egenprodusert strøm? Hvilken verdi har det?
Edit: Må være fint å ha tilgang på så mye vann når forretningsmodellen er tynn suppe .
Spør du hvilke fordeler det ligger i å bruke strøm produsert med nær 0 utslipp og nær 0 kost i stedet for dyr marginalkraft fra det generelle nettet?
Tror ikke du forsto meg🤷♂️
Prøv igjen. Jeg tenker fordelene med Hydromining er åpenbare. Spurte du om noe annet så svarer jeg gjerne på det om jeg kan noe om det.
Kanskje du skal sikre deg merkevaren «solarmining» så kan du kjøpe grafikkort og solcellepanel og sette i gang med utslippsfri kryptomining .
Yes, noe sånt . Og DLTX kan sikre seg “Fossile Mining” siden de miner i Texas. Jeg tenker det blir mer åpenbart etterhvert som kravene om sustainability øker, hvorfor Harmonychain er så interessert i å holde en grønn profil på både metode for mining og hvilke valuta de går etter.