Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Lokotech group AS

Scam uttalelsene mangler vel fortsatt underlag? Eller har det dukket opp noe i det siste?

fortell

Neida kjenner du ikke til element og opplegget dems? Isåfall bør du google litt.

Men Element har ikke noen eierinteresser i Harmonychain, og selv hvis de hadde det så er det jo ikke det vært et svar på mitt orginale spørsmålet vedr. Ethereum avtalen. :slight_smile: .

Kom igjen. Gi meg litt gratis innsikt. Noen må da vite noe.

Er ikke noe innsikt å få annet enn at du sansynligvis ikek blir veldig rik.

Har ikke aksjer her og ikke noe kjennskap til selskapet, men ble nysgjerrig på om fallet idag bare var begrunnet i den generelle nedgangen i krypto eller om det lå noe mer bak, og det ser ut til at det også kommer av en delt link på Shareville:

https://www.shareville.no/aksjer/harmonychain-as/kommentarer

2 Likes
1 Like

@Sirli Ser at du er inne :scream:, håper du har kommet deg ut .

Helt utrolig at slike selskap får noteres.

1 Like

Jeg økte nettopp fordi den modellen klarer kun 6,35$ dag mens Harmonychain klarer 91$. Det er viktig å også se på power consumption. Den der kjører 3450 W. Harmony er vel 1300 W ?

Du glemmer det viktigste, denne modellen er på vei i produksjon og salg starter i November.

Harmonychain har ingenting annet enn en tegning og en teoretisk ytelse.

1 Like

Muligens. men samtidig så har du “glemt” det viktigste. Den er 3450 W. Ikke miljøvennlig. nesten tre ganger så mye power som Harmonchain. Om Harmonychains løsning kommer så gir den mer hash pr W. I tillegg så kan harmonychain tilby Hydromining her fra Norge. grønn power.

Vi vet ikke hva Harmonychain sin chip evt gir av ytelse og bruker av strøm. Fordi den ikke finnes, den er et teoretisk produkt som enda ikke har en prototype.

De har en påstand. Om noen måneder børsmelder de kanskje hva prototypen bruker og yter hvis den fungerer slik den skal.

Forsåvidt er 90% av miningen i Kina allerede fra grønn vannstrøm.

Harmonychain sin bruker 1300 W på 4.2 GH/s

Bitman sin bruker 3450 W på 9.1 GH/s

Jeg kjøpte når jeg så det. Tenkt at materialet HMONY publiserte i februar fortsatt er mer bærekraftig enn det Bitman her publiserer. det er veldig positivt. Likevel, økt konkurranse blir det nok. men de som fnøs av at det var mulig å få til det Harmonychain presenterte tidligere, ser at det nå er mulig. Vi får bare håpe de leverer som du er inne på at du tror de ikke vil gjøre. jeg tror de vil gjøre det :slight_smile:

Harmonychain sin finnes ikke. Kun teoretiske tall.

Bitmain sin er klar for masseproduksjon.

1 Like

De har den i krets simulatoren sin :slight_smile: Men ja, ser hva du sier her.

Men siden vi spekulerer i å tjene penger på aksjer her. Hva tror du skjer med Harmony aksjen om de senere i uken publiserer at de lett kan øke klokkefrekvensen og gjøre 11.1 GH/s for 3450 W. Det er jo det disse tallene forteller oss? Eller overser jeg noe her?

Det positive med nyheten:

  1. Denne bekrefter tallene Harmonychain opererer med. Skal man fortsatt kalle dem en scam bedrift?
  2. Harmonychain har jo beviselig lavere uttalt energibehov pr hash.

Det negative:

  1. Dette gir jo unektelig mer konkuranse på Litecoin og Doge mining… Men slik jeg forstår det så er behovet så stort at det har lite å si.

Det er ikke noe problem, CEO bygget sin første PC for over 15 år siden.

Tenk å skrive noe sånt, herregud.

Tror ikke Harmony skal opp pga CEO. :grinning_face_with_smiling_eyes: dette handler først og fremst om grunnleggerne. Er den substans i dem eller ikke.

Harmony har lovet og vært ekstremt utydelige på hva de faktisk har. Før de til slutt innrømmet at de ikke hadde en chip men en teoretisk chip som hadde en teoretisk test. Da ringer alarmen her og de har alt prøvd å lure investorene.

Det er vel vanlig utvikling? Det er ingen som tegner kretsen mens de lager chip. Den må tegnes og simuleres først. Så kan de lage prototyper.

Ja men det er ikke vanlig å la være å fortelle markedet at chippen og testen bare er teoretisk. At chippen ikke engang finnes på prototype stadiet.