Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Lytix Biopharma

VERRICA

March 9, 2022, at 11:10 a.m. ET
42nd Annual Cowen Virtual Healthcare Conference
Click to view webcast

Lytix Biopharma to present at the 6th Annual Next Gen Immuno-Oncology Congress, UK

6 Likes

Lytix Biopharma - Exercise of warrants

Spin-off fra Lytix: AMICOAT

Er dette noko som Lytix fortsatt har eigarskap i?

Lite FOMO i Lytix om dagen. Verkar ikkje som om folket har trua på at Verrica melder om oppstart av Fase 2 studier for LTX-315 innan 1.april., og tilhøyrande utbetaling til Lytix. Blir spennande å sjå. Er jo ikkje så mange dagar igjen av Q1 2022.

3 Likes

Takk for påminnelsen :wink:

Ser forresten det står med fotnote “Timing of trial may be subject to change.”

Ja, det er jo ikkje sikkert dei finn ein pasient som passer før 1.april, men det er nok ikkje så lenge til det kjem ein gladmelding fra USA. Lytix er ein bra biotek-aksje om ein ikkje har det travelt. Dei har ting på stell, ryddig økonomi og leverer på guidingene sine. Selskapet er ikkje akkurat noko traderfavoritt men det gjer ikkje noko for meg.

1 Like

Litt av et volum i dag :rofl:

Verrica uttalte faktisk senest 2 mars at de forventet å starte fase 2 i Q1, så de kan vel få inn første pasient så snart de finner en passende og villig kandidat…

2 Likes
1 Like

Lytix Biopharma receives milestone payment from Verrica Pharmaceuticals Inc. triggered by first patient dosed with LTX-315

6 Likes

Lite utslag på melding enda…

Ja, men det begynner i det minste å bli litt volum… Til å vera Lytix i alle fall :wink:

Mykje “tru og håp” blandt biotek på Oslo Børs, mens Lytix som faktisk har deal med ein større amerikansk aktør går litt under radaren. Trur dette vil endre seg etter kvart som fleire får augene opp for denne juvelen.

2 Likes

Ser ut som at det er nokon som seriøst ikkje vil ha denne opp. Dumpar aksjer til 10 kr når selskapet melder om positivt nytt og det er kjøparer 2 kr høgare skjønner eg lite av… Men kvar sin smak. Eg blir sittande og tar gjerne fleire billige aksjer.

Ja, prøvde en trade i dag.

Hva lærte vi etter det gikk rett i rødt.

Selv ikke cash deal løfter norsk bio tech. I give up.

Det ble da ikke en trade om dere lurer, men nok en rød long posisjon.

Så blir det spennende å følge med, ville det vært lurest å ta stopp loss med en gang. Svaret kommer ved en senere anledning.

La oss håpe det blir opptur😉

1 Like

Lytix leverer på alt som vanlig :facepunch: til og med litt volum i dag. Kursen kommer når den kommer.

1 Like

Eksistere det noen analyse på denne?

Potensialet ?

Ellers ser eg data forventes i 23/24 lenger oppe , som den viktigste infoen for meg - så lenge blir ikke den i min portefølje(tror eg)Rød eller blå.