Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Lytix Biopharma

Merkelig når du kommer inn som IR og kommunikasjonsdirektør og ikke fokuserer på din egen kontakt info mot aksjonærmassen.

22k aksjer omsatt på fpd i en klasse 2 studie…

Viser hvor ukjent selskapet er.

Jeg har troa på selskapet og teknologien virker spennende.

Men med tanke på kliniske studier av LTX-401 så fikk jeg litt småkalde føtter. De nevnte på podcasten at kliniske studier av LTX-401 skal i gang neste år. Hvilke studie da? Fase I? Kan ikke finne noe info… men nå har jeg ikke studert hver krok av hjemmesiden deres da. Og hvordan skal studiet finansieres? Overraskelses-Emisjon?
Greit nok at de har kapital til LTX-315, det er jo bra. Men ble som sagt litt betenkt. Hva tror dere?

Selskapet har mykje pengar på bok og meir kjem fra Verrica etter kvart som studien deira skrider fram:

Lytix er ikkje avhengig av noko emisjon på lenge.

Fase 1 studiar er uansett småpengar, det er vel først litt lenger uti løypa at ting blir kostbart.

Over 200 mill på bok ved utgangen av Q3.

1 Like

I prospektet forut for IPO så mener jeg de skriver de at deler av pengene skal få LTX-401 til klinikk, så du kan slippe de bekymringene.

Edit: Nei, faktisk gjør de ikke det. De skriver: “Finance the completion of the ongoing pre-clinical GLP package of LTX-401”

1 Like

Avtalen Lytix har med Verrica gjelder kun for område hudkreft, med unntak av nokre behandlingsformer som inkluderer immunterapi. Lytix står med andre ord fritt til å gjera avtalar og studiar knytta til LTX-315 med andre aktørar som satsar på andre kreftformer. Eksempelvis som dei gjer med MD Anderson og kombinasjonsterapi mot brystkreft og immunterapi, ref meldinga frå i dag.

Med Allison sitt kreftsjukehus på laget er det jo ikkje akkurat små aktørar som er innblanda, så her vil det bli mykje god merksemd etter kvart.

1 Like

Nok av aksjer å få tak i. Hva var sist emi-pris? 18?

Ser ikkje ut til at dei har publisert dette enda. Eg skal sende ein mail til IR.

https://newsweb.oslobors.no/message/535187

1 Like

Tar sjansen på å publisere svaret her sidan eg ikkje anser dette som “kursdrivande” på noko vis.

Hei.

Finansiell kalender for 2022 ble godkjent av styret i går kveld og planen er å publisere den i løpet av dagen.

Q4 er planlagt 17. februar 2022.

Mvh

Gjest

Edit:
https://newsweb.oslobors.no/message/549745

3 Likes

Håper det er greit at jeg legger klippet her @polygon

Spin-out fra Lytix Biopharma med en interessant presentasjon fra DNB healtchcare 2021.

Verdsettelse pdd 40mnok. sikter på IPO i 2024. Presentasjon ligger på Crowdworks.

Snakker om potensiell peak sales på 1bn usd…

2 Likes

Det finns flere spin-out fra Lytix.
Amicoat.com og pharmaholdings.no Regner med at begge selskapene
vurderer børsnotering hvis de ikke blir kjøpt opp av big pharma.

Er Gjest enda IR kontakt? Har ikke de fått inn en ny som nylig var med i podcasten til radium?

Er mest overrasket at du fikk svar av Gjest…

Nei, Gjest er vel ikkje lenger IR-kontakt. Eg har hatt dialog med han tidlegare, så det var enkelt å berre senda ein oppfølgingsmail til adressa hans. Uansett så har eg alltid fått gode og konstruktive svar frå selskapet.

Er en spin-out helt skilt ut fra selskapet eller er det datterselskap?

Tenker dere forøvrig at de 2,5 MUSD fra Verrica blir bokført i Q4 og at Lytix da kanskje får mer interesse i finansmarkedet ved en slik inntekt?

De har vel allerede rapportert denne inntekten? Kom ikke den da de fikk IND godkjennelse for sin egen studie ved MD Anderson?

Joda, det har vært meldt uten at det virket som markedet reagerte… tenkte bare kanskje tallknusere lettere fanger det opp fra en kvartalsrapport…?

At ikke flere går inn i denne aksjen er for meg totalt uforståelig.
Lovende produkt i to pågående fase 2 studier, og mye penger i kassen.
Det kommer til å bli trangt om plassen når alle skal inn.

3 Likes

Utrolig liten omsetning.

Ja, skulle tro det var OTC :rofl:

Den eneste omsetningen er @orionen, som har mild asberger og ikke får ro i sjelen om han ikke har runde tall i porteføljen sin, og derfor driver å kjøper og selger 15 aksjer og sånn.

1 Like