Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Lytix Biopharma

Vi har kranglet ferdig på chat’en og nå er innleggene satt inn igjen. Ferdig tenkt.

9 Likes

Bravo, veldig glad du valgte å vis dem frem igjen. det er en synd å skjule gode innlegg som dette.

Lytix Biopharma to present at the American Society of Clinical Oncology (ASCO) Annual Meeting

2 Likes

Ah IR klarte til slutt å skifte bånd i skrivemaskinen. Børsmelding bare 19 timer etter at nyheten ble lagt ut av @polygon her på tråden.

Nei det var urettferdig. Det er jo så mye å gjøre i IR avdelingen om dagen.

Han kan ikke noe for det. Tar litt tid å starte opp maskinen med Windows97 og trykke seg inn på Internet Explorer

Lytix Biopharma to host Capital Markets Day, save the date - June 1, 2022

2 Likes

Capital Markets Day? To timers varighet… inkludert Q&A tid.

Sukk.

De har så ufattelig mye spennende de kunne snakket om, ØR alene kunne holdt foredrag en hel dag om teknologien og potensialet. Seriously: han er ekstremt pedagogisk og interessant å høre på.

Edit: Og når ingen analytikere dekker selskapet fast så er det jo ekstra viktig å bygge kunnskap direkte med investorer om den teknologiske plattformen. Så her håper jeg IR revurderer programmet - gjør mer plass til folk som kan snakke frem selskapets forskning og teknologi.

Uansett positivt, for all del, men CMD kan jo lett utvides.

1 Like

Fin gjeng Lytix har med seg på Capital Markets day 1 juni. Kan bli spennende.

Jeg er sikker på at om du stiller masse gode spørsmål til ledelsen, så er det ikke sånn at de går hjem klokka fire sharp altså :sweat_smile:

1 Like

Ti informasjon fikk jeg en mail i dag med denne invitasjonen: Arctic Securities is pleased to invite you to join Lytix Biopharma Q1 Webcast on Thursday 12 May at 14:30 CEST.

1 Like

Kan det være no spinoff på gang? Mtp CMD

Skal jeg gjette tipper jeg på at de ikke liker norske biotekinvestorer og ikke vil ha noe med TI å gjøre.

Hadde de forstått mer hadde de sett at de har fått inn en kvalitetsstemme og så lagt seg litt i selen.

Lytix Biopharma: Presentation of first quarter 2022 results, Thursday 12 May

Citibank, N.A. har økt aksjebeholdningen med ca 50 % og ligger som nest største aksjeeier i Lytix .

Det er PBM som nylig trigget opsjon på 1.3 mill aksjer til 0.10 NOK stykk (deal de fikk for å ha frontet emisjonen ifjor)

https://newsweb.oslobors.no/message/556513

Det der var litt av en deal, den hadde ikke jeg fått med meg. Håper de som investerte i IPO fikk det med seg.

Har Lytix skiftet fra
LTX-315 in Combination With Pembrolizumab in Advanced solid tumor(ATLAS-IT-05) til
LTX-315 in Combination With Pembrolizumab in Advanced Melanoma (ATLAS-IT-05) på clinical trials??? Eller er det begge deler???

2 Likes

Det gjorde de tydeligvis i går ja. Var vel først og fremst melanoma de så for seg å rekruttere i utgangspunktet, men må jo være en eller annen grunn til at de nå endrer, og ikke lenger vil inkludere trippel-negativ brystkreft. Blir vel fort mer interessante data når pasientpopulasjonen er mer homogen - kanskje det er hovedgrunnen? Kanskje de ser at de uansett bare rekrutterer MM?

Er det en sammenheng med at Verrica skal være med 1 juni med 2 mann. Får vi en ny avtale???

Da tror jeg ikke de hadde annonsert dette som en captial markets day i forkant.