Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Lytix Biopharma

Det er helt greit at du sier klart i fra hva du mener og jeg er virkelig glad for at innleggene mine blir satt pris på, og jeg tror også de fleste som regelmessig leser forumet har hatt mulighet til å lese alle innleggene før de ble pauset, så det er få som har gått glipp av noe. Jeg skal tenke over det.

2 Likes

Vi har kranglet ferdig på chat’en og nå er innleggene satt inn igjen. Ferdig tenkt.

9 Likes

Bravo, veldig glad du valgte å vis dem frem igjen. det er en synd å skjule gode innlegg som dette.

Lytix Biopharma to present at the American Society of Clinical Oncology (ASCO) Annual Meeting

2 Likes

Ah IR klarte til slutt å skifte bånd i skrivemaskinen. Børsmelding bare 19 timer etter at nyheten ble lagt ut av @polygon her på tråden.

Nei det var urettferdig. Det er jo så mye å gjøre i IR avdelingen om dagen.

Han kan ikke noe for det. Tar litt tid å starte opp maskinen med Windows97 og trykke seg inn på Internet Explorer

Lytix Biopharma to host Capital Markets Day, save the date - June 1, 2022

2 Likes

Capital Markets Day? To timers varighet… inkludert Q&A tid.

Sukk.

De har så ufattelig mye spennende de kunne snakket om, ØR alene kunne holdt foredrag en hel dag om teknologien og potensialet. Seriously: han er ekstremt pedagogisk og interessant å høre på.

Edit: Og når ingen analytikere dekker selskapet fast så er det jo ekstra viktig å bygge kunnskap direkte med investorer om den teknologiske plattformen. Så her håper jeg IR revurderer programmet - gjør mer plass til folk som kan snakke frem selskapets forskning og teknologi.

Uansett positivt, for all del, men CMD kan jo lett utvides.

1 Like

Foreslår at du arrangerer en parallellsesjon, @wellsembargo - du får nok bedre oppmøte enn selskapet selv :joy:

1 Like

Fin gjeng Lytix har med seg på Capital Markets day 1 juni. Kan bli spennende.

Jeg er sikker på at om du stiller masse gode spørsmål til ledelsen, så er det ikke sånn at de går hjem klokka fire sharp altså :sweat_smile:

1 Like

Ti informasjon fikk jeg en mail i dag med denne invitasjonen: Arctic Securities is pleased to invite you to join Lytix Biopharma Q1 Webcast on Thursday 12 May at 14:30 CEST.

1 Like

Kan det være no spinoff på gang? Mtp CMD

Skal jeg gjette tipper jeg på at de ikke liker norske biotekinvestorer og ikke vil ha noe med TI å gjøre.

Hadde de forstått mer hadde de sett at de har fått inn en kvalitetsstemme og så lagt seg litt i selen.

Lytix Biopharma: Presentation of first quarter 2022 results, Thursday 12 May

Citibank, N.A. har økt aksjebeholdningen med ca 50 % og ligger som nest største aksjeeier i Lytix .

Det er PBM som nylig trigget opsjon på 1.3 mill aksjer til 0.10 NOK stykk (deal de fikk for å ha frontet emisjonen ifjor)

https://newsweb.oslobors.no/message/556513

Det der var litt av en deal, den hadde ikke jeg fått med meg. Håper de som investerte i IPO fikk det med seg.

Har Lytix skiftet fra
LTX-315 in Combination With Pembrolizumab in Advanced solid tumor(ATLAS-IT-05) til
LTX-315 in Combination With Pembrolizumab in Advanced Melanoma (ATLAS-IT-05) på clinical trials??? Eller er det begge deler???

2 Likes

Det gjorde de tydeligvis i går ja. Var vel først og fremst melanoma de så for seg å rekruttere i utgangspunktet, men må jo være en eller annen grunn til at de nå endrer, og ikke lenger vil inkludere trippel-negativ brystkreft. Blir vel fort mer interessante data når pasientpopulasjonen er mer homogen - kanskje det er hovedgrunnen? Kanskje de ser at de uansett bare rekrutterer MM?