Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Lytix Biopharma

Bli insider, få bedre oversikt, bli rikere.

2 Likes

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

1 Like

Foreslår du sletter innlegget ditt. Slik reklame for konkurrenter av TI er ufint her inne.

1 Like

NM solgte 100k for 2 dager siden på listen ser jeg nå

1 Like

Det ser ut at NM jobber hardt med nedsalget!!!
Se på dagens handel :face_with_symbols_over_mouth:
Det er bare ham som driver slikt 😵‍💫
Tror neste uke blir vi kvitt med ham :pray:t2:

NM har solgt EN (1) aksje! Dagen før solgt han 8 aksjer!!😵‍💫
Det er ingen annen forklaring enn hevn-salg som beskriver denne oppførselen! :face_with_symbols_over_mouth:

Eller at han har et høyere prisforlangende enn det markedet er villig til å betale

1 Like

Lytix Biopharma presenting at Redeye Fight Cancer Event 2024

4 Likes

Financial calendar

Lytix Biopharma, a clinical stage immuno-oncology company, announces today that it has postponed its fourth quarter 2023 earnings release and conference call to February 29th, 2024.

The Company has decided to postpone the release to allow for an update on the ATLAS-IT-05 study.

Spennende!

Og NM fortsetter nedsalget.

4 Likes

Da er NM ute av topp 50 listen. Plass 50 har ca 130.000 aksjer.

2 Likes

Ikke urealistisk at vi ser 20kr Ila februar, syns jeg.
Det å utsette kvaltalrapport til presentere interim data av melanom-fase2 studien, høres for meg å forvente en kjempe nyhet! Hva syns dere?

Dette ble jo kommunisert på q3, at q1 2024 skulle det presenteres data:

Continue to monitor the 20 patients enrolled in
ATLAS-IT-05 study (Top line data will be shared Q1 2024)

Jeg synes det høres ut som noe man vil gjøre fordi man samtidig vil informere om at man trenger mer penger.

5 Likes

Selskapet har nok en strategi for hvordan de legger opp løpet mtp hva er mest fornuftig for å hente penger. Tidspunktet for å hente mere penger avhenger nok om når og hvor mye verrica må betale ifm evt oppstart fase 3.
min vurdering er at de har noen amerikanske investorer som er villig til å delta og at de derfor har litt bedre kort på hånden enn noen av de andre biotek selskapene på Oslo børs.
Edit: tror ikke vi ser 20 tallet før finansiering er avklart i et langt løp og før endelige data foreligger og dataene er veldig gode.

2 Likes

Gøy å være Lytix-aksjonær disse dager :blush:

1 Like

Nå må ikke du jinxe det! :sunglasses::boom:

1 Like

Haha! 🫣

1 Like

Er NM tom eller har han mere igjen?

Allerede på torsdag var han ut av top50, dvs. under 130k beholdning. Mht. omfang av handel på fredag og mandag er han med stor sannsynlighet tom for aksjer nå :pray:t2:

1 Like