Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Lytix Biopharma

Det negative kan være i form av at noen vil bruke litt tid før de tør begi seg ut på denne type investering igjen (biotek/kreftforskning).

Om det er noe positivt i det? Nei det tror jeg ikke. De har ikke vært motpoler på noen måte hvor den ene vinner på at den andre forsvinner.

1 år gammel den artikkelen…

Financial calendar

3 Likes

Lytix Biopharma announces the publication of a paper describing how LTX-315 mediates antitumor activity through multiple pathways

3 Likes

Fra LinkedIn i dag:
image

4 Likes

Gode nyheter igjen. Synd at markedet ikke helt forstår teknologien, og sender kursen ned på relativt høy omsetning (for denne aksjen). :thinking:

Markedet forstår at det er høy risiko her.
Når videre finansiering kommer på plass er mye gjort.

2 Likes

All biotek er høy risiko. Enig i at uavklart finansiering er hemmende på kursen og investeringsviljen. Registrerer at GF er flytter til før Q1, samtidig som rekdal har kommunisert at emisjon ikke er i planene (foreløpig). Men hvem vet.

1 Like

image

4 Likes

Siden det er lov å dele den på forum:

fimmu-15-1332922.pdf (10,5 MB)

eller lese på nettet :grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes::

3 Likes

Lytix`s approach to raise response rates to immunotherapy highlighted in the international publication MedNous

5 Likes

filen som Lytix selv har vedlagt i meldingen over…

The Inventive Step - MedNous.pdf (114,8 KB)

5 Likes
2 Likes

Satser på at noe er på gang i verrica som smitter over på lytix?

LYTIX BIOPHARMA AS: Contemplated Offering

Dette var vel ikke så galt…

1 Like

Men hvorfor ikke vente i noen dager og få medvind av en eventuell gladmelding fra Verrica’s fase 2 data?

Og en ting til:
Tildeler de Munthe så mye som en eneste (1!) aksje så kaster jeg hele selskapet ut av vinduet.

1 Like

Skal du delta i emisjonen?

• Ja definitivt
  • Ja
  • Kanskje
  • Nei
  • Aldri i verden

0 stemmegivere

Verrica resultater kommer akkurat litt for sent… det er mange som har sett emisjon komme hvert øyeblikk og fryktet en knusende rettet emisjon med full utvanning. Men nå er jeg hvertfall lettet, og regner med å tegne meg.

Emisjonen er ikke veldig stor ref at de brenner 20-25 mill I kvartalet. Så forventningene er nok gode resultater…