Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Lytix Biopharma

Da håper jeg virkelig de pauser handelen i det tidsintervallet!

1 Like

Lytix CEO Øystein R. har bestandig brukt begrepet «stor tro» på at LTX lykkes. Dette er ikke en overdrivelse eller en slags markedsføring!

Fakta er at LTX injeksjoner gir tumornekrose, primært og uavhengig av pasientens immun system. Dette er den store forskjellen mellom LTX og immunterapi (eller andre kreftvaksiner) som funger via å booste pasientens immune system som varierer fra person til person (alder, kjønn, genetikk, agrunnsykdommer, fedme, røyk osv)

Jeg er temmelig sikker på at vi kommer til å høre spennende resultater. Den forsinkelsen tror jeg ikke har hatt noe med dårlige resultater, men kompleksitet og prosessing av data.

2 Likes

Er det 3,5 MUSD de har mottatt til nå av de første 21 MUSD? Hvor mye tror dere de kan motta når fase 2 er over? Antar størsteparten vil være ifm fase 3?

Lytix har opplyst at neste milestone er ved oppstart av fase3. Størrelse på beløp er ukjent men antar et sted mellom 50-100 mill kr.

3 Likes

Takk! Holder på å oppdatere meg litt og ser at dette står i Q1 rapporten så var litt rask med å spørre :wink:

1 Like

Tenkte å ta påfyll her, men var jo nesten ingen som ville selge, spesielt på 10-10.50 nivået. Tok sin tid med 10.40 som pris :flushed:

Fin oppgang og veldig positive signaler med en ledelse som har trua.

1 Like

Viser til en innlegg fra HO Forum:
« Ut ifra aksjonærlisten E24 idag 07.08.24 så har Øystein Rekdal 149 513 aksjer (ser ut som han har kjøpt disse i perioden 12 juli til 05 august) han er inne på topp 50. Spennende!»

Stemmer det?

Det stemmer at han står oppført med 149k aksjer, på plass nr 50 i listen over aksjonærer

1 Like

Ifølge listene her på TI var mest kjøpt i juni’21, litt påfyll august’22…

2 Likes

30 prosent av de norske pasientene i denne kliniske studien opplevde betydelig reduksjon av svulsten! Det er resultatet forskerne kan vise til etter at første fase nå er avsluttet. Injisering av medikamentet LTX-315 kan gi forlenget levetid for pasientene.

Sak fra 2023

3 Likes

Veldig bra, og bedre skal det bli til neste uke og tiden fremover

2 Likes

At ltx-315 gir effekt tror jeg, men om det gir nok effekt får vi svar på. Selskapene har tydeligvis valgt lett tilgjengelige «svulster» ytterst i huden (føflekk) for å være sikker på enkel og sikker injisering. Får bare krysse fingrene for at resultatene er bedre enn dagens behandling (som antageligvis er å kutte vekk føflekken med kreft).

1 Like

Hvordan har det vært endringer på top50 siste uken?

Noe så sjeldent som et norsk biotek med solid oppgang ytd. Blir interessant å se hva Verrica kommer med . Ikke dyp kunnskap om denne men så kjapt over dealen og den er baktung så mulig mye eller alt er priset inn siden kursen er mer enn doblet?

Hva legger du i baktung?

Godt mulig at gode nyheter er priset inn mtp oppgangen siste uken, og dermed trenger den ikke nødvendigvis å løftes så mye i etterkant. Det som evt vil løfte den videre er en bekreftelse fra verrica på at de starter fase 3. det aller viktigste er en bekreftelse på at «teknologien» virker og evt hvor godt den virker. En slik bekreftelse vil kunne være «price less».

2 Likes

Gode nyheter er definitivt ikke priset inn.
Dette er biotek og da er gode resultater ikke i nærheten å prises inn. Kommer det godt nytt til onsdag går nok kursen til kr 20-25 minimum, for da er Lytix en sensasjon.

4 Likes

Verrica har tidligere rapportert gode tall for fase 2 - LTX-315:
‒ Consistent clinical and histological clearance of treated BCC lesions was observed with the 8 mg dose of VP-315 in 4 of 6 subjects. The other 2 subjects showed a partial response (95% and 30%
tumor clearance).

Klarer de å levere noe i nærheten av dette i del 2 av studien… men nå med 80 subjects… da trenger vi ikke vente på noen bekreftelse på at fase 3 starter opp.

3 Likes

Enig!
Gode resultater har enorme konsekvenser bla: milestone utbetaling, utvikling til fase 3. ny prising fra Redeye, bekreftelse på teknologien og komme til radaren på forsiktige investorer som prinsipielt kommer inn i fase 3 og mye mer!
Det er urettferdig å si at alt som nevnt er priste inn :wink:

Jeg forventer at etter en heftig kursoppgang , selger en del fornøyde kortsiktige småinvestorer som fører til litt kursfall, men når ny gruppe med seriøse investorer kommer på banen, stiger LYTIX jevn og trutt mot 100, tror jeg :nerd_face:

1 Like

Verrica sin aksje er vesentlig mer likvid, og følges nok av vesentlig mange flere kompetente investorer enn Lytix. De siste tre månedene har Lytix doblet seg, mens Verrica har halvert seg. Utgjør vortemedisinen en så stor del av verdsettingen av Verrica at det kan forklare diskrepansen som rasjonell?