Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Lytix Biopharma

Helt rett og Lytix er bare i startgropen nå.
Dette blir nok lagt merke til både av finanspressen i norge og internasjonalt hos big pharma

1 Like

Enig i at MCAP er peanuts ift potensiale her nå… fra Verrica sin melding

We believe VP-315 has the potential to be a multi-billion dollar commercial opportunity for Verrica.

3 Likes

Grattis. Det var imponerende. Tenker vi de henter penger i kveld på basis av dette? Jeg tipper det. Men bør være helt uproblematisk.

2 Likes

Deja Vu Ultimovax… :thinking:

12% oppgang Pt er ikke akkurat ellevilt mottatt av markedet. Det fine er bekreftelsen på at «teknologien» virker. :sunglasses:

4 Likes

Rett og slett nydelig. Må si at inne bioteknologi, så selger ryktene bedre enn nyheten. En lærdom man har etter Ulti.

Sådan som aktien blev dumpet, tvivler jeg meget stærkt på, dette er fantastiske data.

Morsomme kommentarer fra fagfolk :joy:

Du kan jo gå lidt i dybden med data for os.

3% oppgang ble belønningen etter denne svært gode nyheten. Etter å ha investert i selskapet i mange år kjenner jeg litt på skuffelsen over såpass laber verdistigning. Får satse på at interessen tar seg opp litt fremover og glede seg over bedre muligheter (på sikt) for alle med sykdommen. Og stakkars aksjonærene i verrica ble straffet med 25% børsfall ( som sikkert skyldes YACANT).

Tja var vel ikke helt på jordet med den kommentaren.

Ble aksjen pauset eller gav man bort aksjer til algoene?

Er det noen som kjenner til en kreftmedisin som har virket bedre enn Ltx-315 i et fase 2 studie?

1 Like

Alt priset inn? Sjansene mye større for å få milepæls utbetalinger på til sammen en milliard nok, samt royalties av et marked på flere milliarder dollar om noen år, er alt da priset inn ved 550 mill nok?

3 Likes

En må gjerne mene at aksjekursen er feil. Jeg påpekte bare at kursen sluttet omtrent samme sted som da jeg skrev det første innlegget.

Utrolig kursutslag i Verrica. Ned 40% samtidig som meglerselskapet Needham dobler kursmålet fra $8 til $16.

Det var minst seks minutter mellom pressemeldingen ble lagt ut på Verrica sine sider og børsmeldingen fra Lytix kom. Aksjen ble ikke pauset, men gikk umiddelbart inn i en CB naturlig nok da.

1 Like

Mildt sagt overrasket at den kunne selges helt ned igjen fra 15 til 11 tallet etter en slik nyhet… Selv om den hadde gått mye på forventning, så var den jo også kunstig lav tidligere i år pga kassen eller hva?

Fallet har nok sammenheng med en emisjonsfrykt i verrica: * As of June 30, 2024, Verrica had cash and cash equivalents of $31.9 million. Verrica believes that its existing cash and cash equivalents as of June 30, 2024 will be sufficient to support planned operations into the first quarter of 2025.

En fase 3 i LTX 315 vil nok tidligst kunne starte medio 2025 - og har lytix nok cash frem til det? :thinking:

Jeg er overrasket over at noen på TI er overrasket over sell the news i et biotek. Dette har vært modus operandi i TI-poppisbioteks i mange år.

Jeg er ikke inne og har heller ikke fulgt Lytix med mer enn et kvart øye, men noe sier meg at TI nok en gang har benyttet anledningen til å ta livet av et positivt momentum

1 Like