Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

MAGNORA ASA (MGN.OL)

Magnora ASA H1 2025: Driving portfolio growth and advancing sales readiness across all markets

Magnora ASA: Ex distribution NOK 0.187 today

Magnora ASA: Mandatory notification of trade - Senior Vice President buys Magnora shares

Magnora ASA: Exercising of share options under share incentive scheme

Magnora ASA: Mandatory notification of trade - Investment Manager buys Magnora shares

Magnora ASA: Mandatory notification of trade - VP Business Development buys Magnora shares

5 innsidekjøp siden 17. juni, ikke de store summene, men så er de kanskje ikke milliardærer heller. Videre er dette folk som er involvert i driften av selskapet. Nyinnvalgte styremedlemmer som kjøper en slant for å vise engasjement pleier jeg å tolke som bortimot pliktkjøp, men her er det folk som er mer hands on etter det jeg kan skjønne.

Stemmer veldig godt! Største problemet er en sulteforet investorgruppe som er klar for nye prosjektsalg som trolig er en stund til med disse kjøpene. Også bekymring på om guidingen ikke treffes som pleier å være veldig konservativ. Er jo på 0 prosjektsalg i år.

CEO og CFO eier veldig mange aksjer personlig. F1 funds og F2 fund er Jo på topp 5 listen av største eiere som er bror til leder og tom Hagen. Så mye skin in the game

1 Like

ok, sjekket topp 20 raskt nå. Det var en del navn som jeg liker der, blant annet på grunn av sammenfall med Endur: Alden, Trapesa, Tigerstaden, for så vidt Fender Eiendom.

Helt korrekt! Nr 1 og 2 har vært med fra dag 1 også. Med uttalt end game mål med salg av bedriften så liker jeg sammensetningen…

Hafslund solgte jo seg ut i et stort blokksalg for en del mnd siden der alle de plukket store summer. De solgte ut pga Magnora sin portefølje ble mindre og mindre i Norge

ok, med dag 1 mener du dagens magnora, eller Sevan?

Sevan :slight_smile:

Magnora ASA: Mandatory notification of trade - Group Controller buys Magnora shares

Melding fra april i år. Oppdaterte tall viser at inntjeningspotensialet i denne sektoren var rekordstort i Tyskland i H1.

1 Like

Magnora ASA launches Swedish data center business

Ja, Sverige kunne absolutt trenge et datasenter eller to. Masse lokal overskuddskraft og for liten overføringskapasitet.

1 Like

Magnora ASA presentation at Pareto Securities’ 32nd Annual Energy Conference

Magnora ASA Enters Norwegian Data Centre Market through Strategic Investment in Storespeed AS