Jeg må sige at jeg holder ikke så rent lite av Deres begavelser for åndelig vidd. Også jeg mindes med den største klarhet og længsel i hjertet den tid da den unge fremadstormende leders ideer vedrørende det germanske folks egenart og deres særlige behov for et liv uden hemmende trængsel endnu ikke var blevet destrueret af de lavpannede moralprækener som forsøkede at kaste disse noble ideer på historiens søppeldynge bare på grunn af simpelt håndgemeng fra bagstræverske krefter som strittet i mot fremskrittets ånd på det påfølgende 40-tallet og dermed direkte kan lastes for den dypt tragiske krig der fulgte denne sjeldne gullalder og som innledet den sjelløse epoke, bedervet med jazz og simpel popmusikk med dertil hørende obskøne bevegelser de finner det for godt at kalle “dans”, krefter som endnu den dag i dag holder oss nede med sin klamme, moraliserende hånd gjennem forvaklede nyhetsartikler fra MSM der slett ikke er tilpasset den nye tids forkjærlighet for mobiltelefonen som vår overlegne formidler av verdens gang. Jeg ser i Deres uovertrufne begavelser for ironi at vi begge ser frem til at vi nu endelig skal få oppleve en tid med store ledere som kan gjenreise fordums storhet.
Med ærbødighet og ønske om god vind fra Italien, Ravioli.