NÄ fÄr du holde ann⊠Futurene i USA er +1% opp⊠Jeg skal kjÞpe BULL igjen i dag⊠og litt FUNCOM
Traff ikke bunnen med Bullen men +0.3% OSE siden inngang nĂ„. Vi ender i pluss i dagâŠ
OgsÄ pÄ FUNCOM tror jeg.
Interessant at makrotrÄden nÄ handler om daytrading
Beklager⊠men bakgrunnen for mine trades er av makroskopisk art⊠AltsÄ jeg tror markedet er adskillig mer potent enn folket i short posisjoner vil ha det til.
En interessant artikkel som oppsummerer greit hvordan verdensbildet ser ut akkurat nĂ„. Denne er noen dager gammel og det har vel ikke blitt noe bedre siden daâŠ
Har +2% OSEBX pĂ„ Bullen min igjen nÄ⊠Fy svarte her har jeg aust inn mye de siste dagene altsĂ„âŠ
Nà gunner det pÄ altsÄ, Futurene +2% i USA og
Det gÄr sÄ det griner i USA.
Holder Bullen til etter USA Äpning⊠FÞler pÄ meg at de knaller hardt opp. Skal passe fint Ä avslutte rundt 16:00 og ta litt mer FUNCOM da
Ja jeg tar lÊrdom enn sÄ lenge
Skal jeg sitte over eller ikke�?
Kan ta FUNCOM i morgenâŠ
Jeg er risktaker⊠SitterâŠ
Selg halvparten
Selg bullene! Usa stuper igjenâŠ
For sent⊠Rodeoet er i gang til i morgen tidlig :D⊠Blir lekkert om vi ender +3% opp i USAâŠ
Europa rĂždt, bortsett fra Oslo
Arbeidsledigheten i Norge er ganske klart pÄ vei opp. Hvis den lave oljeprisen fortsetter over en lengre periode, sÄ tror jeg Norge kan fÄ problemer. Vi har allerede arbeidsledighet hÞyere enn vi har hatt pÄ nesten et tiÄr.
Tempen pÄ boligmarkedet beveger seg kaldere, ogsÄ utenfor StavangeromrÄdet nÄ.
âŠsamtidig sĂ„ er den ikke hĂžyere en enn hva de fleste andre regner som full sysselsetting
Ja en mÄ huske pÄ at ledigheten har vÊrt rekordlav.
Solgte du bull Gordon? USA tilter
Ja, det har vÊrt gode tider i Norge. Masse kaffebarer og annet unÞdvendig fjas. Vi har ogsÄ hatt en eksplosjon i boligprisene.
Hva skjer nÄr ledigheten gÄr opp? Jo, folk blir forsiktigere med pengene, smÄ unÞdvendige sjapper gÄr konkurs og du fÄr en negativ spiral av fallende forbruk og Þkt ledighet. Boligprisene begynner Ä falle og omsetningstiden gÄr opp.
Det staten har Ä stille opp med er Ä sette ned renten, men hvor mye betyr det egentlig, nÄr renten allerede er nede pÄ 2,25% for fÞrstegangskjÞpere? Det kan vÊre byggebransjen blir reddet av offentlige prosjekter, men disse tar gjerne litt tid Ä sette i gang.
⊠mao, det kan godt vÊre vi er pÄ vei mot et par ganske dÄrlige Är. Det positive er at kronen har svekket seg sÄ mye at eksportnÊringene har bedre vilkÄr enn pÄ veldig mange Är.
Nei som sagt jeg behold alt⊠!!!
Misset FUNCOM, men fikk med meg nok en kjempeBULL. Har tjent flere hundre tusen nĂ„ bare pĂ„ Buller (hvis jeg nĂ„ fĂ„r sikret den siste i morgen). MĂ„ selge noe hvertfall lit sĂ„nn semitidlig i tilfelle FUNCOM begynner Ă„ bevege seg pĂ„ THE PARK nyhetenâŠ