Hohoho… Nå kan jeg glise hele veien til banken altså… Opp 5.6% siden siste Bull inngang…
EDIT:Kina kutter rentene… Nå klikker det virkelig…!!
Hohoho… Nå kan jeg glise hele veien til banken altså… Opp 5.6% siden siste Bull inngang…
EDIT:Kina kutter rentene… Nå klikker det virkelig…!!
Det er ikke Kina jeg er bekymret for, men effekten av lavere aktivitet og pengepolitikk i Kina på resten av verden…
Vesten har nok av egne problemer.
I helsikke… Futurene i USA opp over +4%. Skal shortene dekkes inn nå da ?
DR.Doom
På tide å selge ut bullene omdet ikke alt er gjort
Når selverklærte profeter må begynne å generere youtube fluff for å få ut hauset… Da vet du at noen er i knipe
Dette skjer akkurat nå
Ser ikke mye til hauseriet til knoll of tott over for å si det slik.
siste 10 min kanskje det mest interressante
zzzzzzzzzzzzzzz…
Fikk konge Bulltrade I dag…
Fikk imidlertid ikke kjøpt mer FUNCOM. Salgsboka var tom. Måtte spist av 0.85 for å fått noe å snakke om… Så tenkte jaja… Kan heller hoppe inn på 0.95 om så i morgen… Hvis rapporten mot formodning er kul så kan jeg heller kjøpe da.
Gratulerer! Fikk du solgt?
Jupp… Etter 3% opp så er det ingen vits å satse 3% til neste dag… Men tror det blir mere pluss fremover…
Er klar til kjøp av litt Funcom i morgen og om jeg skulle like elementer av rapport.
Sikkert lurt, ser ut som oppgangen dabber av i USA
hva f… skjer i USA?
Hehe utmerket… Blir høye futures i morgen og da… tata… duket for fest en dag til
Nedgang i usa.
Bull i dag og Bear i morgen sa jeg vel i dag tidlig
Nei… Tror vi får oppover i morgen og… USA vil peise popover med futures og hele røkla i morgen og. Kanskje det varer da om Asia opp i dag.
The peak is behind us
Yes, I think we have seen the peak of the general market for this time. The risk spirit is gone, the irrational exuberance and the unwavering belief in central bank omnipotence have vanished like so much #¤%&¤ from the “news” anchors at CNBC.
Sure, we might see an intensive bounce and a marginal new high at some point (though I seriously doubt it). There probably is a bit juice left in the narrowest of narrow slices of the market, meaning a select few stocks will continue to show new highs for a while. That could fool some people, for some time, into believing it’s still a bull market. It’s not.
Usually there are dozens of 10-20% bounces at the index level during the 60% ride down (that I think is in the cards). I expect this time to be just as lively. So strap in tightly and try to avoid buying too much too early.
http://mikaelsyding.com/story-stocks-for-fools-will-wither-worse-than-market/
Jarle Sjo har mye tørt krutt: - Vi kjøper mens andre selger
Fondet han har ansvaret for, Odin Norge, har hatt nesten 10 prosent av midlene i kontanter i tilfelle en slik korreksjon skulle komme.
Høres lurt ut
Eller?
USA åpnet opp og endte ned 1,29%
Hva er det du pleier å si
“Ta lærdom” ?
;)*wink *wink