Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Makro, indeks, valuta 🌎

1 Like

2 Likes

VIX stengte over 20 i gÄr, kan bli spennande det her

Edit: Trumph tweet redda kanskje dagen.

Og der var USA grÞnt igjen, Trump fÄr litt som han vil og handelen med Kina er i gang igjen som normalt. Donald Þnsker ikke Ä fucke opp finansverdenen?!

Jeg tenker at hvis man er feig sÄ venter man til mandag og ser an om tariffene faktisk kommer pÄ fredag eller blir utsatt.

Å spĂ„ framtiden er ikke alltid sĂ„ lett. Ganske lett Ă„ finne eksempler pĂ„ at ting har gĂ„tt bra, og ting har gĂ„tt dĂ„rlig, sĂ„nn som det ser ut akkurat nĂ„. Jeg hadde planlagt noen trades denne uka, men nĂ„ bare venter jeg, syntes i utgangspunktet at nedsiden er stĂžrre enn oppsiden fra dagens nivĂ„er. Hadde vi vĂŠrt nĂŠrmere en bunn enn all time high hadde jeg nok tenkt annerledes.

5 Likes

Blir nok volatilt inntil avtale er pÄ plass.

Men, hvis og nÄr avtalen er pÄ plass
da blir det ATH og rally over hele linja. Det har jo blitt spekulert i at den kan vÊre i boks allerede til helgen.

1 Like

Yep, det blir i sÄ fall ett gap opp som jeg kjÞper :slight_smile:

Ny tweet ute eller? Alt ble plutselig veldig grĂžnt :thinking:

NÄ blir det nok litt omsetning igjen, nÄ blir det mye Ä fÞlge med pÄ. Lets make Funcom greater!

White House spokeswoman Sarah Sanders later said the United States has received an indication from China that Beijing wants to make a trade deal.

1 Like

“China has promised to take “necessary countermeasures” against the U.S. if Washington follows through on its threat to increase tariffs on Chinese goods on Friday.” Kom ut nĂ„. SĂ„ blir vel kanskje rĂždt likevel da? Kanskje Trump skal uttale seg enda mer pĂ„ Kinas vegne slik det blir grĂžnt igjen? :joy:

Men Trump sier de er gira pÄ Ä lage en avtale, sÄ slipper vel Ä gjÞre det :sweat_smile:
Trump sier ogsÄ det hadde vÊrt fint med en avtale, men 100 mrd$ inn i statens pengeskuffe er ogsÄ greit. Hehe jÊvla Trump.
Tariff man! Ser kun pengene inn i kassen, ikke den helhetlige effekten! :grin:

Spennende punkt her i chartet omxs30, stenger vi under 1600 ser jeg pÄ det som ganske negativt.

58

FÄr hÄpe smart money ikke legger alle pengene de nÄ har pÄ sidelinjen pÄ shorting da

1 Like

Tror det blir en saftig drop ila. morgendagen, deretter pÄ mandag ogsÄ, null sjangs kineserne mekker noe brukbart med Trump nÄ.

1 Like

Testes nÄ

15

31

Jeg pleier ikke bruke moving averages noe sĂŠrlig, men kanskje jeg burde det.

2 Likes

Jeg tror ikke typen Trump er vil bli husket som presidenten som sendte finansverdenen ned, sÄ lenge han kan forhindre det :yum:

Trump har visstnok sagt til pressen at han har fÄtt brev fra kinesiske presidenten og har avtalealternativer klare.

Derfor det dundrer (litt) opp.

Finner ikke noen kilder enda, sÄ mange klyper med salt og sÄ videre.

2 Likes

«Vakkert brev» snur forhÄpentligvis alt :joy:

Mannen har jo fĂ„tt vakre brev fra nord-korea fĂžr ogsÄ 

1 Like