Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Makro, indeks, valuta 🌎

NĂ„ har de iallefall forsĂžkt Ă„ fikse noe :see_no_evil:

Er vel bare Ă„ fortsette Ă„ hamstre krypto da. SĂ„ slipper alt man eier vĂŠre pegget mot NOK som faller i verdi.

Aksjer faller, NOK faller. Krypto opp :rocket:

Flere nevner stÞtte nivÄ pÄ 834.

Hva viser linjalene om dette brytes? :slight_smile:

Jeg har satset pÄ gull, krypto kan ogsÄ fungere, men hÞyere risiko.

Heheh, rene blodbadet i enkelte aksjer, NOK faller som vanlig. Dette som skal vÊre sÄ regulert og trygt :joy::joy::see_no_evil:

Min linjal viser ingenting, jeg ser pÄ 834 som ett helt ubetydelig nivÄ.

1 Like

De viktigste stÞttene er allerede brutt og vi har fÄtt bekreftet bear trenden i W timeframe, sÄ spÞr du meg sÄ er det bare et tidsspÞrsmÄl fÞr vi skal ned Ä teste 785. PÄ veien sÄ kan vi bounce opp til 865 uten at det endrer bildet i det korte bildet.

2 Likes

NOK faller, aksjer faller, mangler bare boligkrakk nÄ. Nordmenn med gjeld opp til langt over pipa. Det er ikke mye fall i boligprisene som skal til fÞr mange begynner Ä fÞle seg fattige.

2 Likes

pust med magen to sekunder, hĂžres ut som du er kraftig preget av valutafallet og en helt vanlig korreksjon i markedet. For Ă„ sitere deg; vi har skjĂžnt at den “norske shitcoinen” svekker seg i og med at du nevner dette i annenhvert innlegg du poster, men det hjelper ingen her pĂ„ forumet at du nevner det hele tiden!

2 Likes

Jeg har aldri drevet med valutahandel, det svinger for lite for min del
 Men vi som investerer i krypto for jo stadig hÞrt at det er bare noe tull som ikke er regulert. Sentralbanksjefen mente vel ogsÄ det og han sa det mÄ en sentralbank til for Ä sÞrge for at en valuta opprettholder sin verdi. Valuta-eksperter har spÄdd styrking av norsk-krone i flere Är uten Ä fÄ rett. SÄ da er det jo litt morsomt Ä se pÄ btc-utviklinga sÄ langt i Är :slight_smile:
Er for Þvrig enig i at det er en vanlig korreksjon vi ser i aksjemarkedet, har mer troen pÄ at vi gÄr inn i siste fase av bull-markedet enn at de nÄ krakker.

1 Like

Ok, tror egentlig vi er ganske enige da :+1: Hva sentralbanksjefen mener eller andre “eksperter” mener viser seg stadig vekk at har lite Ă„ si:p Blir spennende Ă„ fĂžlge med pĂ„ bĂ„de markedet generelt nĂ„r vi nĂŠrmer oss viktige nivĂ„er, og kryptomarkedet. Har forĂžvrig aldri handlet en coin noen gang, men har en konto klar om jeg ser et chart jeg liker, sĂ„ kanskje vi sees i krypto analyse trĂ„den etter hvert:-)

Noen er enige med meg :slight_smile:
https://www.bloomberg.com/news/articles/2019-08-12/u-k-doesn-t-see-eu-moving-on-brexit-for-at-least-a-month?srnd=premium-europe

2 Likes

stemmer futtene nÄ , eller er det ett tidspunkt de blir oppdatert til dagens ?

https://finance.yahoo.com/quote/^VIX

litt usikker siden den har blitt brutt tidligere i desember sÄ da er kanskje ikke det gulvet sÄ solid?Tenker at den like gjerne kan falle ned mot sirkus 1250 igjen. Sitter pÄ sidelinjen nÄ igjen og ser an situasjonen.

40

I hesterĂŠven for en move i SP.

1 Like

image

Denne du tenker pÄ? :smiley:

Longet bruddet pÄ 2880, og fikk 40 punkter pÄ typ 10 minutter. Ganske big move det ja

E24 viser 0,3% opp pÄ S&P
Aksjer pÄ iOS viser opp 1,4%

Er jo ikke lett Ă„ henge med?

Dette var deilig etter sÄ mye frykt i markedet siste tiden :slight_smile:

Bulls lÄ tydeligvis klar. Kan ikke huske Ä ha sett en slik bevegelse fÞr. Helt sykt. 70 punkter pÄ 1 time.

2 Likes