Ja Dalio bekrefter at journalisten fra TWJ har diktet opp saken mot deres vilje, og at det pĂ„stĂ„tte âbettetâ ikke stemmer.
Er jo nesten utrolig at det er lov, da en slik artikkel kan ha stor innvirkning pÄ markedene.
NĂ„ tror jeg vi snakket om hedgefund generelt. BW er vel av de bedre
Men generelt har de fleste virkelig underprestert etter finanskrisen. Derfor flytter mange penger over til indeks.
Blir nok populĂŠrt igjen ETTER neste krise
Bullnisse. Har noen perspektiver som er originale. Kan nesten bli overbevist.
Stemmer det overens med sektor analyse og hvilken sektor buller?
Personlig analyserer jeg ikke sektorer i USA. Jeg er kun interessert i Ä se om rally eller krasj er styrt av enkeltaksjer (de aller stÞrste som drar hele S&P 500 med buybacks osv), eller om det er bredt. RUT er en bred indeks, og breakout der skjedde i dag og tyder pÄ at rallyet nÄ har bred oppslutning. Hvis det varer selvsagt
Ok, skjÞnner. Hva sier sektor analysen din her pÄ berget? Minervini har bemerket gjentatte ganger hvor viktig det er Ä se at RUT ogsÄ fÞlger med opp, dette bruddet er av signifikant betydning, ja.
Vet ikke om det er nyttig for noen andre enn meg. Det er en mer amatÞrmessig metode som nok ikke ville tÄlt at en statistiker sÄ pÄ det
Regner med du har en auto generering som filtrerer for kun de som kvalifiserer til kjÞp og en form for varsel nÄr det skjer interessante ting i tall materiellet?
Det grÞnne gir en viss pekepinn. Men hva som signaliserer at det er en mulig rotasjon pÄ gang er jeg litt usikker pÄ.
Hvilke av kriteriene er det som viser rotasjon best her, styrke verdi?
Farge. Men det er mer noe jeg fÞlger med pÄ kontinuerlig. Og noe av det viktigere er % trading range, og hvor langt mellom max og min i forskjellige tidsperioder en indeks er (bunner ut? topper ut?).
Jeg lagde den ikke for Ä gi noen klare signaler men fÞlge med pÄ endringer.
Ok, som jeg har sagt fĂžr, dette er potensielt salgbar vare.
Hvis man tar utgangspunkt i kit f.eks. hvilken sektor skal man se pÄ da⊠de selger jo til et hav av andre sektorer.
PrimÊrt industri. Man mÄ nesten ta en analyse av enkeltaksjer for Ä se hvor sensitive de er.
Likte godt det intervjuet der!
Hele kanalen der var overraskende bra. Noe innhold var kanskje litt meh⊠men mye bra. Youtube begynner Ä bli skremmende flinke med random anbefalinger
«Random» ja
Helt enig. Det var âRandomâ jeg mente. Sier nok mer om datasettet de innehar pĂ„ meg.