Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Makro, indeks, valuta 🌎

Ja, mÄ jo volum til for Ä kunne tjene pÄ det. :slight_smile:

Og det skal heftig mye kapital til for Ă„ flytte en index!

1 Like

Dead Cat bounce pÄ Spx. Nice. Reshort fÞr eller seinare :ok_hand:

2 Likes

image

2 Likes

Det som i hvert fall er sikkert er at dette kommer til Ä bli en laang dag for bullerne pÄ Wallstreet. Det er mange timer med omtrent kun muligheter for flere dÄrlige Corona nyheter

2 Likes

Kult chart! Morsomt Ä se at pÄ 12mnd perspektiv, sÄ lÞnner det seg Ä kjÞpe bÄde nÄr 0-10% og 90-100% er over MA20 :smiley:

1 Like

OMXS30, dette ser ikke sÄ veldig bearish ut i mine Þyne.

Da er det vel pÄ hÞy tid Ä laste opp igjen med aksjer kan det set ut som.

3 Likes

Mange med spillegalskap, MÅ vĂŠre investert i sine favoritt selskaper hele tiden. Et par dager ute sĂ„ fĂ„r de store abstinenser og ruinerer seg selv i stedet.

Jeg har tapt 0. Og tjent 0. Hadde vĂŠrt fornĂžyd om jeg tapte 0 og gikk glipp av 10% gevinst.

Flere bÞr ta en prat om sine problemer. Jeg fatter ikke at folk ikke bare tar en pause fra bÞrs et par mÄneder.

2 Likes

Gira posisjoner, margin call, sell gold to cover. :no_entry::no_entry::no_entry:

En smule forskjell pÄ S&P futures og OSEBX utvikling de siste timene :stuck_out_tongue:

1 Like

3 Likes

This. Pluss at vollatilitet en gjÞr swintrading til meget lettente penger, utan at man mÄ ta enorm risk.

1 Like

Jeg rappet denne fra en annen trÄd:

1 Like

Trump liker ikke dette tullet. NĂ„ skal han be viruset om Ă„ skjerpe seg!

3 Likes

Etter alt demokratene har prÞvd pÄ og Trump kommet styrket ut av, er det sykt Ä bevitne at han nÄ skal bedrive selvskading pÄ denne mÄten.

1 Like

Mr Orange man og fed har muligens kuka det veldig til for mange. Den idiotiske pengepolitikken har ein enorm sÄrbarhet: krisesituasjon som det her KAN bli.
VĂŠrste utfall trur eg KAN bli enn Lehmann ala 2008.

Han skal sikkert brenne penger for Ă„ stoppe smitten :wink:

Ja skal vel gi 2,5 milliarder dollar til vaksine utvikling. Men det kommer nok en rekke rosemalte uttrykk her ogsÄ. Best case scenarios.

Aha du mente bokstavelig :joy:

1 Like

Og der stuper vi igjen? :blush: Blir morsomt Ä hÞre panikken til Trump i kveld. Ser jo at jeg kunne fÄtt bedre inngang i dag, men er sÄ glad at jeg slipper vedde mot dette viruset lengre. Jeg vil tro vi er ned minst 5 % til innen slutten neste uke. Alle shorter SAS, NAS, EQNR osv osv. Fordi det blir litt kjipt nÄ en stund.

:+1: