Ja, mÄ jo volum til for Ä kunne tjene pÄ det.
Og det skal heftig mye kapital til for Ă„ flytte en index!
Dead Cat bounce pÄ Spx. Nice. Reshort fÞr eller seinare
Det som i hvert fall er sikkert er at dette kommer til Ă„ bli en laang dag for bullerne pĂ„ Wallstreet. Det er mange timer med omtrent kun muligheter for flere dĂ„rlige Corona nyheterâŠ
Kult chart! Morsomt Ä se at pÄ 12mnd perspektiv, sÄ lÞnner det seg Ä kjÞpe bÄde nÄr 0-10% og 90-100% er over MA20
Mange med spillegalskap, Mà vÊre investert i sine favoritt selskaper hele tiden. Et par dager ute sÄ fÄr de store abstinenser og ruinerer seg selv i stedet.
Jeg har tapt 0. Og tjent 0. Hadde vĂŠrt fornĂžyd om jeg tapte 0 og gikk glipp av 10% gevinst.
Flere bÞr ta en prat om sine problemer. Jeg fatter ikke at folk ikke bare tar en pause fra bÞrs et par mÄneder.
Gira posisjoner, margin call, sell gold to cover.
This. Pluss at vollatilitet en gjÞr swintrading til meget lettente penger, utan at man mÄ ta enorm risk.
Jeg rappet denne fra en annen trÄd:
Trump liker ikke dette tullet. NĂ„ skal han be viruset om Ă„ skjerpe seg!
Etter alt demokratene har prÞvd pÄ og Trump kommet styrket ut av, er det sykt Ä bevitne at han nÄ skal bedrive selvskading pÄ denne mÄten.
Mr Orange man og fed har muligens kuka det veldig til for mange. Den idiotiske pengepolitikken har ein enorm sÄrbarhet: krisesituasjon som det her KAN bli.
VĂŠrste utfall trur eg KAN bli enn Lehmann ala 2008.
Han skal sikkert brenne penger for Ă„ stoppe smitten
Ja skal vel gi 2,5 milliarder dollar til vaksine utvikling. Men det kommer nok en rekke rosemalte uttrykk her ogsÄ. Best case scenarios.
Aha du mente bokstavelig
Og der stuper vi igjen? Blir morsomt Ä hÞre panikken til Trump i kveld. Ser jo at jeg kunne fÄtt bedre inngang i dag, men er sÄ glad at jeg slipper vedde mot dette viruset lengre. Jeg vil tro vi er ned minst 5 % til innen slutten neste uke. Alle shorter SAS, NAS, EQNR osv osv. Fordi det blir litt kjipt nÄ en stund.