No Høyres du like skråsikker ut som Bulls forrige veke. Pass på.
Skråsikker bør en jo aldri være nei. Men ser bare ingenting som tilsier at det skulle snu enda. Gjetter på bare enda større sell off når det nærmer seg slutt. Det er helg og massiv usikkerhet som fortsatt går. Panikken kommer til å fortsette i statene også gjetter jeg på.
Dagens paddy
mere ska vi ha
fer ting e på gli no
finn på en vri no
litt magi no
mer idioti no
Fun fact:
Sist gang osebx snudde ned og hadde en uke med over 10% nedgang var påfølgende 7 uker slik:
+0,03 %
-2,35 %
-9,07 %
-6,76 %
-21,9 %
-3,16 %
-4,76 %
Jeg ser også en ny nedsving de neste ukene, men har noen MA jeg vil ha nullet ut på en bounce først. Bl.a 10MA. Og så oversolgt, som vi er nå, og dag 6 under 10MA for OSE og dag 7 for mange andre børser, så ville jeg heller vært i cash, enn å ligget short nå ihvertfall. Men jeg trur det fort blir en dead cat bounce om ikke Corona frykten avtar/FED og ECB setter inn tiltak
Vi får fokusere på det positive: Mye god utdanning og opplæring som foregår i markedet nå.
EDIT: Olja stryker ned mot 50 blank snart.
Har vært igjennom både dotcom, 9/11, finanskrise, SARS og fugle influensaen. Så utlært blir vi aldri i denne galskapen
US-indeksene dykker nedover igjen.
En kommentar på hva du ser hadde vært interssant
Anonyme største nettokjøper, avanza største nettoselger
Kjøp og salg over en lengre periode. Anonyme største nettoselger, men tydelig på kjøperen nå.
inndekking av short?
Tipper det ja
Frykt på noe som er “ute av kontroll”+børser på høye nivåer+ høyt belånede investorer+ agressiv shorting er en farlig cocktail. Er redd dette bare er starten.
Selv en permabjørn kan ha rett av og til
De må jo i så fall ha gått på en bra smell ettersom markedet toppet seg i jan/feb og de har nettosolgt over en laaaaaaaaaaaaang periode