Er nok en blanding av inndekking av short og salg av longposisjoner
Hahaha, her bĂžr NRK kjenne sin besĂžkelsestid
SÄ, bÞrsene nÄ er drevet av Corona-frykt. Hvor stor er frykten egentlig? Vel, Italia som har et utbrudd som muligens ikke kan kontrolleres har en sÞketrend som er 12x den i USA. Mao, frykten i USA kan fint gÄ 12x det den er nÄ hvis de fÄr et utbrudd pÄ 500+ personer i en amerikansk by. Hvis det ikke skjer, sÄ ser frykten ut til Ä ha peaket nÄ.
Ja. Jeg sitter pÄ henda til spredning i USA er et faktum. Har liten tro pÄ at de klarer Ä stoppe spredningen bedre enn andre vestlige land.
NÄr den fryktkneika er over, tror jeg at jeg sakte men sikkert skal kjÞpe meg inn i indexfond Takket vÊre tencent er jeg stort sett i cash.
Ja, det er det fÞrste alternativet jeg skriver om. Poenget mitt er vel kanskje at frykten hvis det inntreffer vil vÊre vesentlig hÞyere enn den er nÄ. Ref: Italia.
Samme her.
StÞtter den fullt ut. Tenk overskriftene nÄr/hvis utbruddene slÄr til i millionbyer som Los Angeles, New York, Miami, etc. Trump og administrasjonen vil nok prÞve Ä utsette de mest kritiske meldingene sÄ lenge sÄ mulig for Ä tilfredsstille markedene, men nÄr panikken slÄr til da vil vi se det i markedene igjen
Tenker litt pÄ Ä gÄ short over helgen, men hvis dette kun er en koreksjon (ned 10%) er det jo duket for en liten opptur?
Det har falt mye nÄ sÄ kan man hÄpe pÄ en liten bounce neste uke om ikke det kommer ut noe veldig negativt
«Alt» i Europa er ned 2-3;5% men i Norge er vi snart i 0.
Pass pĂ„ âŠ
Skal ikke vÊre noen besserwisser, men det var mange som lo av meg, nÄr jeg sa vÊr forsiktig med short idag, for Ose kan fort gÄ i pluss Noe har man lÊrt seg pÄ over 25 Är i dette gamet
God helg folkens
Forsiktig nÄ. Dagen er ung
Fint med kommentar pĂ„ hvorfor du mente OSE skulle bounce back, mens resten av Europa fortsatte ned. Ellers blir slike âĂŠdabĂŠdaâ tilbake til haterne bare tull.
Eller tok du det pÄ magefÞlelsen?
Ja men OSE gikk ihvertfall i pluss
Du tolket feil. Du hadde nettopp en perfekt BEAR inngang. Vi ender -2% i dag. Fordi det er et langvarig og alvorlig problem vi stÄr ovenfor.
Dessuten sÄ var OBX brutt pÄ hÞyt volum i dag.
Short the bounce. Short the bounce. Short the bounceâŠ