I did. I did. I did😊
Alle som sitter long over helga vil motta denne i posten
Balls of steel trophy!
Når “alt” er ned, inkludert olje. samt at jeg antar at mediahysteriet tiltar gjennom helgen. Så er det vel en sjanse for at vi skal lengere ned?
Har en god del i BEAR OBX X5 som jeg skal kvitte meg med før børsen stenger. Bare se hvordan NYSE åpner opp om 20 min
Sitt over helgen å bli rik
Vel… SP500 tåler ikke å falle en dritt mer nå. Da er det krakk. Den som sitter og treffer får tidenes belønning.
Jeg er ikke fullt eksponert. Men litt mer igjen etter vårt merkelige besøk på plussiden. Jeg skal sitte over helga. I want this!!
Tatt en industriarbeider ukelønn i bearx10. For vurdere kl 16:15 om den skal stå over helgen
Tanker om hvorfor alt annet enn OBX er rødt, rødt og atter rødt?
Og der stuper vi igjen tror jeg… test av 817 igjen?
Flott Bearinngang.
Godt med en liten oppgang, slik at jeg kan få rømt fra de siste aksjene…
Står på bear igjennom helgen, tror det blir stygt i USA. Så raser vi ned og følger etter på mandag?
Betryggende når ThinFilm og Element topper vinnerlisten
Så notorisk ustabil som traderen i Sbanken har vært for meg i dag, så må grunnen være at folk får ikke lagt inn salgsordre. Blir ikke nedgang da
Tenkte steike meg på det samme. Satt og ikke fikk solgt… haha
Europa og resten av verden -4%. Da slutter ikke Norge -1% etter at olja har stupt. Det blir blodig siste 30 min.
Ser at de faller mye mer i europa ja. Hva er grunnen til at Oslo er mer positiv? Olja er jo ned 2,5% igjen. Nasdaq ned 2% allerede.
Fy fader se hvordan det svinger! Går utrolig fort opp og ned.
Se der ja. Jeg høstet 3 klovner på den kommentaren.
Kanskje norske investorer er synsk? Vet noe alle andre ikke vet?
Sbanken streiker. Hva er obx status ?