Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Makro, indeks, valuta 🌎

Kanskje du fÄr det fordi du prÞver Ä spre hysteri og Ä fÄ folk til Ä panikkselge?

Vi vet du sitter i bear-gearing. Det holder nÄ.

3 Likes

Selloff nÄ fÞr helgen

1 Like

Dekket litt short pÄ -2%.

Sitter 35% eksponert over helgen.

:bear: selvfĂžlgelig.

EDIT: En annen ting. Aldri undervurder tekniske nivÄer. Oljen er masakrert, alt er blodrÞdt fra Þst til vest. Likevel stoppet OSEBX pÄ 830 bare -1.5% ned. Men mandag derimot spÄr jeg voldsomt stup om US og Asia fortsetter. Da er alle stÞttenivÄ fra nyere tid brutt. Mange mÄ frem med kalkulatoren og regne tap fÞr tvangsinnlÞsning.

3 Likes

Vil forÞvrig takke for nyttige innspill her pÄ forumet i en farlig tid med fantastiske muligheter. Ser oljen ned -4% i skrivende stund i US. I gÄr vurderte jeg jo Ä dekke all short og gÄ inn bull i olje. Cagey fikk meg over pÄ langt bedre tanker. Jeg sitter short fortsatt og jeg venter pÄ effekten av stoppede flyavganger, nedstengte byer og trafikk. Nedstengte fabrikker i resten av verden selv om Kina skulle klare Ä fÄ noe av aktiviteten opp. Det fÞles riktig. Min vurdering er at det kan bli et voldsomt fall hvis oljen ikke bedres og SP500 fortsatt er sÄ dyster som nÄ. Tenk dere hvor ferdig man hadde vÊrt om man hadde satt en BULL pÄ olje :laughing::laughing::sweat_smile:

3 Likes

Lykke til pÄ mandag. Solgte alt da jeg synes risikoen er for stor atm. Kan slÄ begge veier, men har selv mest tro pÄ at det kommer til Ä gÄ videre nedover (dessverre).

1 Like

I helvette. Brent ned -4%:+1: Takk igjen Cagey.

1 Like

DAX ned 5% nÄ

Kan brake lĂžst om de kutter f.eks 0,5

1 Like

Mange har vert klar over ein kraftig pullback lenge, dog imponerer hastigheten nedover.

Men det blir gap opp pÄ mandag.

SpÄdommen er levert av kaffigrut invest i vest.

3 Likes

Det var fÞr du sÄ dette :scream::

Blir blodrÞdt pÄ mandag!

1 Like

Helvette
 #reshort

1 Like

Gap eller ikke verden er full av meldinger som dette:

• 7 new cases in Switzerland. [source]
    - currently there is " no case where one would have lost the chain of infection in Switzerland ".
    - events with more than 1,000 people are now banned in response to the coronavirus threat. “The ban comes into force with immediate effect and is valid until March 15 at least.” The Geneva Motor Show (scheduled to start on March 5) is going to be cancelled or postponed. [source]

Absolutt, men det var jo garantert at kom til Ä komme lenger fÞr vi sÄg bevegelse i aksjemarkedet.

Det er ikkje garantert at Þkonomien knekker fullstendig, sÄ vi har naturlige nivÄ for bounce.

Videre test av 2850 pÄ Spx tenker eg, med mindre FED lirer av seg noko som midlertidig stÞtter opp markedet.

Det er jo betenkelig at dei har pumpa markedet sÄ enormt over lang tid, vil tru at dei ikkje stopper her.

Akkurat samme mÞnster i statene som i Europa i dag. BlodrÞdt fra start, sÄ bedring og oppgang mot 0 som bare for Ä lure retailers inn igjen og sÄ ned ned ned mot slutt

Passa meg fint, scalpa 2890. FÄr sjÄ om markedet har trua.

1 Like

7 Likes

Var litt tidlig Ă„ jakte billig olje ja :wink:

:bear::bear:

1 Like

Desperate stÞttekjÞp pÄ tampen redder inn de verste rÞde tallene. Slik sluttet det i statene:

DJIA-1.39%
COMP0.01%SPX-0.83%