Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Makro, indeks, valuta 🌎

Tviler ekstremt sterkt pÄ at det gÄr under 800. Det blir i sÄ fall intradag.

Haha, gikk fort i svingene der. LÄ vell pÄ 860 i morges Ä gikk ned til 826

Er bare glad for at det er bare penger, som jeg ikke har bruk for pÄ lenge :slight_smile: SÄ bryr meg fint lite om hvordan det gÄr pÄ kort sikt :slight_smile:

Fyller bare pÄ i fond, sÄ fÄr jeg heller se hvordan det ser ut den dagen jeg skal ta det ut :slight_smile:

Krakk og korreksjon er en del av Ä satse pÄ bÞrs, sÄ ser ikke poenget med Ä sitte her Ä diskutere hvem som har rett og hvem som tok feil.

Greit Ä huske pÄ at nÄr noe faller 50% sÄ mÄ det stige 100% for Ä vÊre status quo.

5 Likes

Her sitter vi, gjetter og kverulerer mens bÞrsene gÄr opp og ned, og opp og ned igjen uten spesiell hensyn til vÄre betraktninger :wink:

Blir det Bull trap i statene, tror dere?

Tviler. Tror det gÄr rett ned fra Äpning. Futures er negative.

1 Like

Mulig det blir bear trap.

USA har en tendens til Ä svinge opp eller ned sÄ snart Europa stenger.

3 Likes

Skal eg sende adressa foresten? :joy:

2 Likes

«94.5 percent of enterprises above the designated size, 97.4 percent of large-scale groups, and 53 percent of small and medium-sized enterprises in Shanghai have resumed work by the end of February, according to the brief of Shanghai Municipal Economic and Information Commission on work resumption in the city on Monday.»

2 Likes

Du sÄ da vel nok av de i helga? Trenger du en statue for minne?

Forberedes en skikkelig bull trap i statene ogsÄ ser jeg. Burde sett den komme.

Edit: Ho ho
 den oppgangen mistet rimelig fort steam.

Edit2: Poff

1 Like

Du meiner at EU pumper kursen slik at US kan short? :thinking:

Shakeout av svake hender ferdig. Flott higher low. Target 3100 Spx.

3 Likes

Vi skulle bare kjÞrt 100x pÄ volatilitetsindexen i USA, den var lett Ä forutse at skulle opp.

2 Likes

Edit 3: gap fill

2 Likes

Check.

NĂ„ trodde jeg de hadde oss
 (men det var reddit)

15 Likes