Jeg er ikke heller det, men tviler pÄ de sender ut en vaksine som de ikke vet har effekt eller langtidsbivirkninger.
Det kan gjÞre situasjonen vÊrre dersom de fÄr bivirkninger og den ikke har effekt. Mye penger koster det ogsÄ.
Overbelastning hos dnb fondstjenester ser det ut som.
Mange som trykker pÄ den samme knappen? Er det kjÞp eller salg?
HÄper folk kom seg ut pÄ morgenen i dag!?
Dommedag! HÄper folk utnytter svingningene og bÄde kjÞper og selger
Algo roboter utnytter dagen iallefall.
Ser ikke veldig lyst ut dette her mÄ jeg innrÞmme.
Fra spÞk til alvor, de som ikke kunne se at det var tid for en liten rekyl og pusterom etter en helt galematias fryktuke anno 1929 burde seriÞst gÄ en liten runde med seg selv.
voldsom snuoperasjon pÄ oslo-bÞrs. Futtene ogsÄ pÄ vei mot minus nÄ.
Er det dette man kaller en Bulltrap?
Ja, da er vÄr index i minus⊠Man prÞver liksom Ä gi folk tips og hjelp, men nei. Kjeft skal man fÄ. Da er det pÄ tide Ä banke noen bullere!
De som hÞrte pÄ deg gikk glipp av noen sinnssyke rekyler i morges.
Var Ă„pen for en rekyl pĂ„ morgenen i dag jeg. Dessuten, bedre Ă„ gĂ„ glipp av litt gevinst enn Ă„ se hele portefĂžljen ta heisen nedâŠ
Man mÄtte jo sitte over helgen for Ä fÄ med seg rekylen da. Slik som jeg anbefalte.
Og i mellomtiden mÄtte man hÞre pÄ din dÞd og fordervelse.
Dommedagsprofeter stÄr sterkest i etterpÄklokskap og sjeldent pÄ andre tidspunkt. Vi fÄr se hvor det bÊrer. Uavhengig av retning sÄ har jeg i alle fall troen pÄ at verden skal fremover og ikke bakover.
Dette har vi diskutert siden Ärsskiftet og ikke bare fÞr helgen. Jeg annonserte min aksjeavgang 3 januar. Men fikk beskjed at det var feil dag uansett hvordan man sÄ pÄ det av skribenter
Snakket ogsÄ om krypto da. Det har vel steget 70% siden da, alt ette hva man kjÞpte
Det sitter langt inne Ä inrÞmme feil pÄ forum
Om man gÄr glipp av en rekyl som varte et par timer, sÄ vil jeg ikke si man har gÄtt pÄ en stor smell i sin antagelse. Jeg ser heller det at med et Corona-virus som pÄvirker bÞrsen, sÄ er det risky Ä sitte i et par dager uten Ä kunne komme seg ut bare for Ä fÄ en mulig rekyl⊠Risk/reward er kanskje grei, men variansen er hÞy. Er man fÞrst og fremst ute etter Ä beskytte kapital, sÄ skal man da sitte utenfor sÄnne helger.
Skal innrĂžmme at jeg var litt svett selv.
Men strategien min holdt. Tomra var opp 8 % i dag.
Hva tror folk, kommer det til Ä bli testet pÄ 783-nivÄet av OSEBX i dag allerede? Eller kommer det senere i uken?
Ikke idag.
832 nÄ. Da mÄ samtlige verdensledere fÄ coronaviruset samtidig i sÄ fall.