Ă dĂžmme ut i fra hvordan markedet reagerte i dag tror jeg ikke det kommer noe rally fĂžr turen ned. Eneste unntaket er rentekutt fra andre sentralbanker?
EDIT: SÄ holder jeg selvsagt fortsatt pÄ mine Bear x20
Ă dĂžmme ut i fra hvordan markedet reagerte i dag tror jeg ikke det kommer noe rally fĂžr turen ned. Eneste unntaket er rentekutt fra andre sentralbanker?
EDIT: SÄ holder jeg selvsagt fortsatt pÄ mine Bear x20
Da var bullbait ute av veien og vi kan tydelig se hvordan markedet ser pÄ det fundamentale. Situasjonen er alvorlig og fÞlgelig tynges bÞrsene igjen.
Dow faller som en stein.Glad jeg ikke falt for fristelsen og selge Bear i dag.
Posten min ble flagget og fjernet. Jeg fĂ„r prĂžve igjen i et penere âsprogââŠ
Statene feiler med rentekutt og mulige repos, virker bare helt desperate og klart negative til Þkonomiske fremtidsutsikter, G7 tja hva skal de gjÞre, Opec og olja feiler. Det meste ser ut til Ä feile nÄ. Alt trigget av Corona. Krakket er her vel strengt tatt. For Ä sitere en viss person:
âVi bor i et KRAKKâ
Om det blir et krakk, sÄ hÄper jeg vi fÄr det nÄ pÄ direkten.
Ikke noe falsk trygghet, og sÄ massekonkurser i hÞst hvor hele systemet blir revet i filler.
MÄ si det ikke ser sÄ veldig bra ut fremover. Flyselskapene det gÄr verst med men gÄr jo utover flere bransjer i lengden.
U. S Treasury Bond 10 year er ogsÄ pÄ en all time low med under 1%. Blir spennende fremover.
Er selv pÄ sidelinjen og driver med Day trades. Virker for risky slik markedet er nÄ.
Aldri fÞr har et bÞrsfall som det vi opplever nÄ kommet mer forhÄndsvarslet enn nÄ.
NĂ„ snur det opp igjen, barn.
SĂ„ nettopp direktesendingen med Trump. Han virket nesten sympatisk.
Det var nevnt:
I starten pÄ januar sÄ var vel nÊrmest greed-indicatoren pÄ maks, sÄ det sa seg selv at bÞrsene skulle ned virus eller ei.
Det blir spennende Ä se om extreme fear blir et kjÞpssignal ogsÄ denne gangen
JÞsses. Begynner Ä bli en stund siden han har handlet. Sittet pÄ masse cash lenge nÄ.
Han har ikke glemt noe, han informerer om kjĂžp av aksjer.
Helt vanvittige svingninger. Kan ikke se at det stopper med det fĂžrste.
Warren Buffet har jo ikke peiling pÄ hva han gjÞr da.
Hvilke erfaringer har han Ă„ vise til?
NÄ fÄr vi se. De fÄ gangene s&p har droppet mer enn 10% pÄ en uke sÄ har den steget ca 3,5% neste uke. Vi er fortsatt opp denne uka og kan nÄ 3,5 til fredag. Den som lever for se
Enig, tull og tÞys egentlig at jeg legger ut 5-dagers formasjoner. Og det finnes flere statistikker som viser bÄde fremtidige fall og korreksjoner opp, avhengig av hvem man spÞr.
Disse datoene ser ut til Ä vÊre bunner i chartet, sÄ blir spennende Ä se om dette ogsÄ er en bunn.
GjespâŠ
SĂ„ spennende var det