The futs are down as well.
MÄ ikke glemme at 4% ned og 2,5% opp, 3% ned og 3% opp totalt er nedgang pÄ sikt.
The futs are down as well.
MÄ ikke glemme at 4% ned og 2,5% opp, 3% ned og 3% opp totalt er nedgang pÄ sikt.
Ser det nÄ, var ikke det nÄr jeg skrev.
Fint at osebx ikke fĂ„r med seg to dager med grĂžnt. Kan jo ha Ă„ gjĂžre med at vi har et land med hĂžg smittospredning sett relativt, med tiltak som er latterlige (âkaranteneâ). Siden sĂ„ har vi jo en regering som er nĂŠrmest svindlereâŠ
I fÞlge DNB Markets sÄ skal 750k fat per dag vÊre kalkulert inn, men Saudi Þnsker jo 1-1.5mil
âIfĂžlge oljeanalytiker Helge AndrĂ© Martinsen i DNB Markets hadde markedet regnet at tallet ville bli 750.000 fat pr. dag.â
ââ Hvis Opec+ fastsetter noe i midten av Russlands forespĂžrsel om ingen endringer i kutt og Saudi-Arabias mĂ„l pĂ„ 1,5 millioner fat olje pr. dag, vil det kanskje ikke vĂŠre tilstrekkelig for stĂžtte prisene, sier analytiker Edward Moya i OANDA, ifĂžlge TDN Direkt.â
SÄ slik jeg leser det. Kutter IKKE Russland, sÄ faller oljeprisen. (Jeg Har ingen posisjon).
Ser ut til Ä bli rundt 600k i kutt, med et potensiale for 0 hvis OPEC+ gÄr ad undas?
Mvh overeksponert i olje
Ăker i Bear DAX x20
Jupp, blir nok en fin berg- og dalbane fremover.
Husk at vi er en del av Europa, som har spredningen i Italia Ă„ forholde seg til, greit Ă„ se hva som skjer i resten av Europa ogsĂ„. USA er fortsatt i âPĂžh, bare 11 dĂžde i HELE USA, det er jo ikke noe farligâ-modus. FĂ„r se om et par uker hvor tallene og tonen stĂ„r da.
Usa har 1 million test kits klare fra i dag. Stygge tall fremover?
Nettopp! Europa og Oslo fÞlger ofte statene slavisk, men ikke alltid. NÄ er det ogsÄ mye innenriks som pÄvirker der borte som kan slÄ motsatt ut her egentlig.
Hvorfor reagerer ikke olja!?
Uklart om Russland er enig? Finner ingen bekreftet info om dette
Priset inn allerede
I morgen
Dag nr 3 med 100B$+
Hva skjer nÄ? Har vi vÊrt vitne til et suckers rally, der det gÄr i bear igjen nÄ?
HÄper det. Har gÄtt litt short