Tja.
Ja? Ingen kjĂžpere⊠Hvordan gikk det med den hell no editâen din? Sorry jeg mĂ„tte! Ta det med et smil. Neste uke er det plutselig jeg som er idioten
Takket vÊre Tencent og tilbudet pÄ Funcom har jeg hatt flaks og sittet i cash gjennom fallet og ikke turt Ä foreta meg noe og lurer litt pÄ om Nordnet/BankId har en formening om den startegien . Fikk denne nÄr jeg skulle logge inn nÄ:
Du tar med tilbake til 2005, ja kanskje vi faller tilbake ditâŠ
There are bold traders and there are old traders, but not many bold old traders
Poenget var om en zoomer ut sÄnn ser plutselig 2500 f.eks veldig fornuftig ut
Det er det jeg stadig sier til meg selv om BankID referanser: Ingen mÄ komme og si vi ikke er overvÄket.
Tenker du da pÄ OSEBX eller statene? Vi har eksempler pÄ 7% ned.
Jeg har lyst Ä sitte BEAR over helga. Om det kommer et krakk sÄ blir det hÞyst sannsynlig neste uke tror jeg . Virkemidlene/stimuli/Bullbait er i det korte bildet brukt opp, mens vi har 2 til 3 mnd med meget dÄrlig nytt forran oss. Bare vent til analytikerne begynner Ä regne pÄ hva klusterkonkurser i forskjellige nÊringer kan bety for bankene. Ny finanskrise er ikke umulig da gjeldsgraden generelt i ymse nÊringer er hÞy.
Tenkte spesifikt pÄ s&p, og tenkte rekord mtp stÞrrelsene pÄ droppene nÄ nylig. I 2008 var stÞrste drop pÄ en dag over 9% mener jeg pÄ
Fallene vi har sett nÄr, er ikke i nÊrheten av 2008 Oslo bÞrs falt flere ganger 7-9% pÄ en dag den gangen
Med den tankegangen mÄ vel horoskoper vÊre legit ogsÄ? Siden de treffer sÄ bra pÄ akkurat et aspekt, selv om man glemmer at de bommer totalt pÄ det store bildet? xD
Nyheten har visst kommet allerede, men tror ikke markedet er inneforstÄtt med hvor store kostnadsbesparelser dette gir. Tror flyselskapene kommer til Ä klare seg ok med mindre oljeprisen skulle komme seg opp igjen pÄ et normal-nivÄ.
Tror vi fÄr ett jekligt flush pÄ Wall street fÞr de stenge i dag
Nonfarm payroll tall kl. 14.30 folkens
Da blir det dyp dykk i olje prisen,de snakker om Brent nede pÄ 30 tallet.