Velkommen etter
Buy the dip!!
Muligens krakk på mandag.
Sitter med en hyggelig BEAR og drikker en BEER. Hehe.
God helg da folkens. Denne uka endte fantastisk!
Kjører bear her også, men antar med litt mindre X enn deg ser stygt ut på mandag.
Vær forsiktig, mange som brant seg førre helg.
Jeg har BEAR X10 men bare for 600 k.
Skål.
Hehe,ja da skjønner jeg at du tar en skål.Tror jeg tar en øl selv da dette har vært en hard uke,selv om jeg har tjent bra på Bear.
Vært en jævlig uke. Vandret som en skolegutt inn i en Bulltrap på Onsdag. Men hadde vett til å ta tapet og gå 80% inn BEAR igjen. Det endte fantastisk nok. Nå skal jeg bare sitte med BEAR hele tiden. Spørsmålet skal heller være hvor mye. Krakker vi på mandag så blir det likevel en del av disse x10 jeg har.
Tanker om å laste opp mere BEAR nå, på DAX OBX eller S&P eller er det for sent mtp. nåværende kurs?
Jeg synes OSEBX har reagert lite ned på at olja blir masakrert ned over -7%. Tror BEAR OBX er bedre. Holder olja seg lav så smeller det mer ned på mandag bare av den grunn kanskje.
I -4.43% Sluttet vi på. Dagens lav. OSEBX 801. 783 her kommer vi., med denne farten kan det bli lavere og.
Kan denne tråden forbeholdes innlegg med substans, tusen takk.
Morro å lese tilbake i tråden her på alle de som var forbannet for at de ikke fikk kjøpe aksjer for en uke siden pga traderen var nede Eller alle de som var så skråsikker på at vi skulle opp til all time high midt i virusspredningen. Jaja, det går jo ut over ryktet om en tar feil hele tiden. Så etterhvert tar folk de mindre alvorlig.
Oljeprisen ser ikke ut til å gi så mye å juble for over helgen heller.
Jeg gjør ei kule på bearprodukter, men mister jobben min i olja… Jaja “Even Steven”
Dette er faktisk litt krise for AS Norge om ikke bedres innen rimelig tid.
Og der skjønte jeg årsaken til standpunktet ditt i den andre tråden også gitt…
Som forventet fra raddis-leiren. Mannen skal tas…