Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Makro, indeks, valuta 🌎

Da er det bare Ä holde pusten. Snart Äpning.

image

2 Likes

SĂ„ sinnesjuuuukt!! NĂ„ blir det corona og krakk

Warren Buffet: “I like to buy stocks or businesses, and if they are cheap that is better. I have a little problem buying if everything is up every day.”

2 Likes

Glad jeg har sikret portefÞljen med bear nÄ :pray:

1 Like

Bear oljeX15 er i minus for dagen

1 Like

Synes i grunn at mange av de som er priset pÄ tro og hÄp, har holdt seg litt vel bra i dag

Er det ikke mange av disse som allerede har falt mye i Är?

1 Like

Det er vel grunnen ja

Nei, ikke sÄ mye som de burde nÄr man ser pÄ hva de har av inntekter

SpĂžrsmĂ„let nĂ„ er “sell or keep staying bear?” Hmm.

Synes det er alt for tidlig Ä begynne Ä snakke om at dette skal snu. Corona har sÄ vidt startet sin ferd mot USA, oljesjokket kommer ikke til Ä ta slutt over natta og handelen i amerikanske futures ble stoppet pÄ -5% tidligere i dag.

Minner om at forrige uke gikk bĂžrsen i pluss USA, det skjer garantert ikke denne uken!

Til info, jeg landet pĂ„ Ă„ selge all BEAR. Fikk den ut pĂ„ -8%. Årsaken er ikke at jeg ser sĂ„ lyst pĂ„ verden. Årsaken er galskap. -5% neste? Eller -12%? Har ikke peiling. NĂ„ har jeg 0 eksponering. I kveld skal jeg sette opp brikkene pĂ„ nytt og sinne the next big thing. Men at det kan bli mer BEAR veddemĂ„l litt senere skal dere ikke se bort fra.

Til opplysning. Ringte bÄde Nordea og Stockwatch for Ä rasle med sablene i morges. Nordea hadde ikke slÄtt pÄ BEAR market makeren. Da kunne de opplyse om at det var kaos fordi BULL ETN var helt komplett wiped. Alle som hadde BULL har mistet alt. :slightly_frowning_face:

4 Likes

Ikke dumt Ă„ ta gevinst nĂ„ da. Jeg tok gevinst i BEARDAX x18 pĂ„ open. 139% avkastning siden fredag. Har reinvestert alt inn i BEARSP500 x10 nĂ„ etter at det “roet seg litt”.

Mitt bet er at USA ikke har innsett alvoret (eller begynte Ä innse det pÄ ordentlig fÞrst i helgen).

EDIT: Har ogsÄ kjÞpt litt BEAROBX x10 etter at markedet hentet seg inn igjen til -7%.

1 Like

Solgte ogsÄ bear nÄ til morgenen. En gang mÄ en jo hoppe av karusellen

image

1 Like

Futures stenges pÄ 5%. S&P 500 Äpner vel 15:30.

2 Likes

Blir det Ä kjenne pÄ de harde 1930 Ärene nÄ? :see_no_evil: :sweat_smile: Siste mann ut slukker lyset.

3 Likes

Jeg tror de som kjÞper nÄ kommer til Ä angre nÄr amerikanske bÞrser Äpner igjen. Futures stengte pÄ -5%, men amerikanerne er nok like lystne som nordmennene pÄ Ä komme seg ut av bÞrsen pÄ open. Det er fortsatt massiv nedside her pÄ kort sikt. Det blir stygt i USA denne uka. Corona som kommer til Ä fÄ massiv dokumentert spredning pga Þkt testing, og sÄ oljekrise pÄ toppen.

Men selvsagt, pĂ„ 10 Ă„rs sikt ville man sikkert tjent penger pĂ„ Ă„ kjĂžpe for en mĂ„ned siden ogsÄ  :wink:

Ja dette er helt klart ildvarslende,verden er forgjeldet og et mega krakk nÄ ? Med de spenningene vi ogsÄ ser mellom stormakter.

2 Likes