NOK /JPY -5.7% i dag
Er nok en god del av de som har blitt skremt en del ja.
Spent å se om vi får krakk i alle de ESG selskapene som lever dårlig bunnlinje fremover. Eller skal folk fortsette å betale masse for investeringer som ikke produserer overskudd.
Hvordan blir det fremover tror dere?
De har holdt seg litt for godt i mine øyne, er greit det er en trend men det spørs hvor stor vilje det er for investeringer hvis det blir en resesjon. Penger kommer alltid før miljø
Litt opp, litt ned og kanskje litt sidelengs
Slike spørsmål blir som å spørre, hvordan blir været den 27.09.2020?
Tenker kunnskapen her er som værmeldingen.ikke tv2 sin da selvsagt
Jeg husker veldig godt dagene da vi nærmet oss bunnen i Finanskrisen. Da stod det «selg», «selg», «selg» i alle aviser. Jeg tror ikke det er tid for å handle ennå.
Med mindre man handler langsiktig i aksjer som venter på nyheter, som for eksempel PCIB.
Men det er bare min mening.
Han og andre som han vil åpenbart ut av markedet på bekostning av småaksjonærer. Koste hva det koste vil.
Han legger jo en del føringer da for anbefalingen sin.
Dow og SP overrasker med krigervilje. Time will show hva US ender på.
Når stenger sjappa i dag, 21?
Ja, 22 i går, sommertid og 21 i dag.
Hentar seg bra inn no.
Rykker jo i kjøpsfingeren. Men ingen hast inntil «corona is the new normal».
For noen long-prospekter som dukker opp i kjølvannet av dette.
Jeg tror fort vi kan få se en minirekyl i US imorgen eller onsdag på forhåpninger om stimulans og redningspakker, før det komplette kaos fortsetter mot slutten av uka/mandag, når Corona-spredningen viser seg å være laaangt større enn det mange amerikanere frykter.
Har avsluttet mine bearprodukter og avventer morgendagen med spenning
Sitter på en frekk X5 BULL. Større sjans for +2% i morgen enn -2%. Håper på litt oppbang så jeg kan sette ny BEAR på OBX.
Kan fort bli bra, det. Jeg trengte en pause.