Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Makro, indeks, valuta 🌎

NOK /JPY -5.7% i dag

Er nok en god del av de som har blitt skremt en del ja.

2 Likes

Spent å se om vi får krakk i alle de ESG selskapene som lever dårlig bunnlinje fremover. Eller skal folk fortsette å betale masse for investeringer som ikke produserer overskudd.

Hvordan blir det fremover tror dere?

De har holdt seg litt for godt i mine øyne, er greit det er en trend men det spørs hvor stor vilje det er for investeringer hvis det blir en resesjon. Penger kommer alltid før miljø :slight_smile:

1 Like

Litt opp, litt ned og kanskje litt sidelengs :slight_smile:

Slike spørsmål blir som å spørre, hvordan blir været den 27.09.2020?

1 Like

Tenker kunnskapen her er som værmeldingen.ikke tv2 sin da selvsagt

1 Like

Jeg husker veldig godt dagene da vi nærmet oss bunnen i Finanskrisen. Da stod det «selg», «selg», «selg» i alle aviser. Jeg tror ikke det er tid for å handle ennå.

Med mindre man handler langsiktig i aksjer som venter på nyheter, som for eksempel PCIB. :wink:

Men det er bare min mening.

8 Likes

Han og andre som han vil åpenbart ut av markedet på bekostning av småaksjonærer. Koste hva det koste vil.

3 Likes

Han legger jo en del føringer da for anbefalingen sin.

1 Like

Dow og SP overrasker med krigervilje. Time will show hva US ender på.

1 Like

Når stenger sjappa i dag, 21?

Ja, 22 i går, sommertid og 21 i dag.
Hentar seg bra inn no.

1 Like

Rykker jo i kjøpsfingeren. Men ingen hast inntil «corona is the new normal».

For noen long-prospekter som dukker opp i kjølvannet av dette.

4 Likes

Jeg tror fort vi kan få se en minirekyl i US imorgen eller onsdag på forhåpninger om stimulans og redningspakker, før det komplette kaos fortsetter mot slutten av uka/mandag, når Corona-spredningen viser seg å være laaangt større enn det mange amerikanere frykter.

Har avsluttet mine bearprodukter og avventer morgendagen med spenning :slight_smile:

2 Likes

Sitter på en frekk X5 BULL. Større sjans for +2% i morgen enn -2%. Håper på litt oppbang så jeg kan sette ny BEAR på OBX.

1 Like

Kan fort bli bra, det. Jeg trengte en pause. :wink: