Er det dette man kaller den perfekte storm?
Er jo bare en rekyl etter noen helt forferdelige nedsalgsdager.
Perfekt storm, sort svane etc. Ja nei vet ikke jeg da, jeg tror vi har et par darth vadere som ser muligheten til Ă„ ta igjen pĂ„ vesten jeg daâŠ
Som jeg nevnte sĂ„ vil de fleste blĂž av dette, spĂžrsmĂ„let er vel hvor seig stoltheten er for de bak spakene. Vi har Trump & tjenerene, Putin & slavene, Prinseklubben i Saudi & disipleneâŠ
For Ä ikke nevne alle de andre fÞkka tingene som foregÄr.
Masse dritt pÄ engang, akkumulert over tid. Kom ikke akkurat som noen overraskelse da oljeprisen (fÞr krakket) ikke greide Ä ta en sunn innhentning. Det vet vi jo kom av synkende etterspÞrsel.
SÄÄÄeeâŠ
Jeg vil ha billige large caps da.
NĂ„ snur vel US futures?
Blir en konkursbĂžlge innen oljeservice fremover.
Russisk bÞrs var stengt mandag pga helligdag. Derfor korreksjonen fÞrst kom i dag. GÄtt ned ca 7-8%
Kan bli heftig value i russland fremoverđ€
Jeg trodde Futures steg fordi Trump Twittret om skattekutt, men beskjed fra det Hvite hus er at det ikke er klart enda.
Det var nok derfor de steg. I tillegg til ânormalâ griskhet etter et stort fall.
Futures er pÄ vei ned nÄ.
Var ikke Russland ned 18% eller noe i gÄr?
Tenker oligarkene i Russland gjorde noen kalde milliarder pÄ Ä shorte markedet i forkant av oljenyheten.
Hehe, nei det var for 10 min siden.
Pappa, kan jeg fÄ en bitcoin av deg?
En bitcoin, hva skal du med 2000 kroner min sĂžnn?
Du vet vel at 10255 kroner er mye penger?!?!
De 454 kronene tror jeg nesten jeg mÄ beholde selv.
#Rollercoaster
Husholdninger slipper Ă„ betale renter og avdrag i Italia inntil videre
Det er tiltaket sitt det.
Ikke helt positivt for Axactor som sitter med mye rotten gjeld i akkurat Italia, siste kjĂžp var vel for bare noen dager siden.
Blir rentes rente i stedet. Pengene skal inn!
Russisk bĂžrs var stengt i gĂ„r. ETFâen gikk ned 18% i gĂ„r, i dag opp rundt 12%