Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Makro, indeks, valuta 🌎

Super Mario alltid beredt

2 Likes

Nikkei kraftig opp, olje opp

1 Like

Olja skyter fart i dag. Vi fÄr se om det bare er krametrekning, eller om det er i ferd med Ä snu.

Fin graf for oljeprisen her http://m.investing.com/commodities/brent-oil

1 Like

Olje rally

2 Likes

:slight_smile::slight_smile::slight_smile::smile::smiley::smiley::smile::smile::smile:

2 Likes

:slight_smile::slight_smile::slight_smile::slight_smile::slight_smile::slight_smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile:

2 Likes

Blir spennende med oljen imorgen, etablering over 32 igjen, eller fortsetter trenden nedover ?
Var vel bra futt i arabiske bÞrser idag, fÞlger Asia opp inatt, sÄ bÞr det vÊre duket for ny kraftig opptur pÄ ose i morgen, forutsatt at oljen ikke knekker ned igjen, men fortsetter opp.
Ose opp rundt 1,5-2 % i morgen ?

Innleder oljeprisen en stigende trend igjen, kan vi fort se mangen prosent daglig over en uke eller 2, forventer den vertfall raskt over 40 igjen, da forutsatt at den ikke reagerer nedigjen fra sluttkurs fredag.

Nesten alt av mine penger stÄr i div oljerelatert

1 Like

Brent opp pÄ 33 dollar nÄ!

3 Likes

Kortsiktig oiljeblaff. Nedover mot <30 dritten igjen nÄ  blĂŠh
 :frowning:

1 Like

Oljeprisen rykker like mye opp og ned som ustabile Funcom. Tradere og roboter i full gang med Ă„ manipulere prisen?

2 Likes

Tok gevinsten i Statoil. Ville dere solgt RCCL? Med tap?

Har ikke solgt short posisjonen, men heller ikke Ăžkt.

Olje opp!

2 Likes

Olja stiger noe voldsomt nÄr vi fÄr tall som sier at oljelagrene er pÄ rekordhÞye 495 millioner fat. Mye hÞyere Þkning enn analytikerne spÄdde. Spennede tider vi lever i :slight_smile:

Opp er ned og ned er opp

1 Like

Oljelagertallene negativ, men tallene bak er postitiv, med lavere produksjon, og Ăžkt etterspĂžrsel kommer.
vi ser stadig artikler om at flere nasjoner Ă„pner for kutt i produksjon for Ă„ stabilisere oljeprisen pĂ„ hĂžyere nivĂ„, olja har nĂ„ stĂžtte rundt 32,5 og den var for kort tid tilbake, 10-15 min siden “ned” og testet, responderte rett opp, og rt pĂ„ brent er nĂ„ rundt 32,8

edit : gikk gjennom 33

edit: store svinginger nÄ

1 Like

Oljen ser jo ganske bra ut

Jeg tok opp dette som en bullish posisjon man kunne ta under 30 USD litt lenger opp i trÄden.

1 Like

Spennende Ă„ se om den karre seg opp til rundt 38 igjen.
Teknisk sÄ har den brutt fallende truende, og vi ser idag enda flere artikler fra div land som forbereder kutt og samarbeid.
Eg er 100 % lastet i div olje, ikke en enste teknologi eller pharma aksje pr nÄ

StÞtte er vel rundt 32.5motstander pÄ rundt 34, 36, 38, 42.
HĂ„per den karrer seg over 36 fĂžr vi tar helg, og at den utover neste uke kan etablere seg over 40.
Fallende trenden brutt

1 Like

Minusrenter i Japan - bĂžrsen opp!

Olje 35.60 USD

1 Like