Jo, bunnen i oljeprisen kan være bak oss, men det betyr ikke at bunnen i aksjemarkedet er satt (på litt sikt, jeg tror jo kortsiktig opp).
Lav oljepris er jo bra for verdensøkonomien bortsett fra oljeproduserende land som Norge.
Jo, bunnen i oljeprisen kan være bak oss, men det betyr ikke at bunnen i aksjemarkedet er satt (på litt sikt, jeg tror jo kortsiktig opp).
Lav oljepris er jo bra for verdensøkonomien bortsett fra oljeproduserende land som Norge.
Stolt av meg selv som klarer å sitte stille mens aksje porteføljen min falt langt under minus tallet. Nå ser jeg at min strategi fungerer og ting snur igjen. Jeg har lært og magen er blitt sterkere
Spesielt jeg og Holmes har jo snakket om at vi ventet på et større fall. Forskjellen er at jeg ikke shorter så gratulerer til deg Holmes Det kan falle lengre, men jeg kommer nok til å øke på med aksjer nå litt og litt. Har jo holdt mye cash. Overfører mer cash til tradingkontoen nå. Og til Bitcoin /cash kontoen. Men enig, det er nok ikke over enda dette fallet. Dette kan utarte seg til å bli den kjøpsmuligheten vi har ventet på
Dette varte ikke lenge
Nå trenger pasienten litt mer heroin, kommer ECB på banen ?
Bryter vi 520 i dag?
450 neste!
Noen som har erfaring på 3x bear/bull selskap / olje osv? Kan man kjøpe/selge når man vil?
Hode skulder kne og tå, kne og tå
Du kan handle så lenge handelsplassen er åpen, så det kommer an på noteringsted.
så hvis du handler norske aksjer så er det vanlige åpningstider, typ 9-16.25
Jeg tror det er til 1620
Ja, det er noen der man ikke kan handle i auksjonene
Spår 19 $ fatet i januar 2017
Er det rart det er panikk i markedet om dagen. Uttalelser som det er noe av psykologien som ligger bak fallet nå. Kommer osebx ned i 450?
Det er vel heller motsatt? Nå som det er panikk er det morsomt å komme med dommedagsprofetier for å skremme småsparere, men på høyere kurs var det ingen grunn til å spre frykt og da ble man stemplet som permabear.
Aksjer er som vin, subjektivt oppleves kvaliteten og verdien som større når prislappen er høy.
Men greit for meg - aksjene går fortsatt OK og indeks er ned der jeg ligger short.
Litt klønete skrevet av meg, mener det samme som deg. Nå legger folk tjukt på med dommedagsspådommer, ettersom markedet er negativt. På samme måte som folk spår stadig nye topper når det er i et bullmarked.
kl 16:19
Indeks på 518 poeng nå. Kan henne den slutter under 520, men det behøver ikke bety noe. Er vel oljeprisen som bestemmer egentlig for tiden, 27,9 USD nå.
Ikke jeg og Holmes
Kjøpte litt Statoil til 99.70.