Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Makro, indeks, valuta 🌎

Nice, venter fortsatt pÄ Ä komme i pluss pÄ DAX

Det kommer en bounce, Ä den kan komme pÄ mandag da jeg ikke ser for meg at det er mange som tÞrr Ä sitte over helgen. KjÞps anledning i morgen kanskje? Hvis man har mage til dvs

SpÞrsmÄlet er heller hvem som tÞrr Ä kjÞpe i dag uavhengig av ECB nÄr potensialet er lÞst krutt kastet ut i luften
 (hvis det er lÞst krutt da) :slight_smile:
Jeg hadde ikke turt Ä sette pengene mine pÄ Ä gÄ bull, nÄr man vet at consensus trolig er nedover uansett in the end.

Screenshot 2020-03-12 11.31.16

3 Likes

Hallo, i morgen er det fredag den 13

:grin:

1 Like

Krona :crazy_face: MĂ„ ut med 104 norske for 100 svenske.

Om ikke annet, fÄr viruset dempet handelslekkasjen til sÞta bror :joy:

1 Like

Antar at de fleste fÞlger med pÄ realvision og Raul, men legger dette klippet inn i tilfellet noen ikke har fÄtt det med seg.

Kanskje vente litt til med Ä gÄ bull? :sweat_smile:

1 Like

Dax faller mer en OSE, nÄr olja er ned 7% igjen. OSE bÞr enda et stykke ned.

1 Like

Ja spÞrsmÄlet er om proppen gÄr helt ut nÄ dersom finansinstitusjonene begynner Ä fÄ likviditetsproblemer

1 Like

Er vel ikke mange dager igjen fÞr vi leser om fÞrste storbank som gÄr konk. Da er vel det vi ser nÄ bare en beskjeden start.

Ett hint?

Screenshot_20200312_132053_com.android.chrome

Er det da englene kommer?

DĂždsengelen?

1 Like

Da mÄ den se pÄ volumet. Alltid se pÄ volumet.

1 Like

Har du noe god volum informasjon til oss stakarer som fortsatt mÄ jobbe @ezPappi ? :wink:

Germany ready to ditch balanced budget to combat coronavirus. Ready to accept deficit spendig.

3 Likes

Ecb to let banks run lower capital ratios due to coronavirus

2 Likes

Fallende volum betyr minkende interessefor kjĂžp eller salg.
Og omvendt med Ăžkende volum.
Det er ofte da det snur.

3 Likes

Ecb says interest rate on main refininancing operations and interest rates on marginal lending facility and deposit facility will remain unchanged.

Positivt for banker.