Nice, venter fortsatt pĂ„ Ă„ komme i pluss pĂ„ DAXâŠ
Det kommer en bounce, Ă„ den kan komme pĂ„ mandag da jeg ikke ser for meg at det er mange som tĂžrr Ă„ sitte over helgen. KjĂžps anledning i morgen kanskje? Hvis man har mage til dvsâŠ
SpÞrsmÄlet er heller hvem som tÞrr Ä kjÞpe i dag uavhengig av ECB nÄr potensialet er lÞst krutt kastet ut i luften⊠(hvis det er lÞst krutt da)
Jeg hadde ikke turt Ä sette pengene mine pÄ Ä gÄ bull, nÄr man vet at consensus trolig er nedover uansett in the end.
Hallo, i morgen er det fredag den 13âŠ
Krona MĂ„ ut med 104 norske for 100 svenske.
Om ikke annet, fÄr viruset dempet handelslekkasjen til sÞta bror
Antar at de fleste fÞlger med pÄ realvision og Raul, men legger dette klippet inn i tilfellet noen ikke har fÄtt det med seg.
Kanskje vente litt til med Ä gÄ bull?
Dax faller mer en OSE, nÄr olja er ned 7% igjen. OSE bÞr enda et stykke ned.
Ja spÞrsmÄlet er om proppen gÄr helt ut nÄ dersom finansinstitusjonene begynner Ä fÄ likviditetsproblemer
Er vel ikke mange dager igjen fÞr vi leser om fÞrste storbank som gÄr konk. Da er vel det vi ser nÄ bare en beskjeden start.
Ett hint?
Er det da englene kommer?
DĂždsengelen?
Da mÄ den se pÄ volumet. Alltid se pÄ volumet.
Germany ready to ditch balanced budget to combat coronavirus. Ready to accept deficit spendig.
Ecb to let banks run lower capital ratios due to coronavirus
Fallende volum betyr minkende interessefor kjĂžp eller salg.
Og omvendt med Ăžkende volum.
Det er ofte da det snur.
Ecb says interest rate on main refininancing operations and interest rates on marginal lending facility and deposit facility will remain unchanged.
Positivt for banker.