Perspektiv
Noen som kan legge ut ett chart med horistontale volum søyler (OBX)?
I følge tradingview sin tool for regresjonstrend har vi gjort unna fallet!
Edit:
Mens på logchart skriker det jo at hvis dette blir finanskriseaktig så er det ned til 400-tallet vi skal.
Jeg stoler ikke helt på TA i disse tider…men likevel fascinerende å se kurvene treffe ulike støttenivåer opp og ned midt i galskapen.
7-8% ned til stor volumn støtte.
Well played👍
Mitt første inntrykk skriker kjøp, det inntrykket du får i løpet av ett par sekunder.
Hva sier bear folket? Solgte alt selv i dag og opplever bildet som veldig støyete. Er det noen som har ett tydligere bilde?
Tørr folk her å sitte over helgen…? Jeg lurer på det men frykter mandagen…
Jeg har ingen BEAR lengre men tar gjerne intradag på toppen av humpene. Dersom børsen klarer karre seg litt opp igjen så blir jeg nok å sitte med BEAR over helg igjen. Men det blir X5. Husk, overskrifter som “vaksinen shippet til bruk” vil kunne smekke indeks opp +7% og da ryker hele BEAR dersom X10. Wipeout.
Har noen formening om potensielle flere nyheter i morgen som kan få markedene ytterligere ned, som ikke allerede er priset inn nå? (Ut over psykologi). Skal olje lenger ned?
Takker for innspill
Folk selger vanligvis før helgen for frykten til å sitte over helgen, så om den går bare litt opp i morgen vil ikke dette da indikere veldig bullish?
I dag var sell off. I morgen blir kapitulasjon.
Fond vekter ned, folk blir tvangssolgt + man er redde for å ikke ha cash.
USA tryner stygt til tross for nyheter om redningspakke. Tipper vi skal rett ned i morgen som følge av dette.
1 trillion dollar i repo - det sikre tegn på at det er noe steingalt.
Dow er nå ned 2145 poeng. Smallcaps ned 10,6%.
Tenk alle selvmordene som kommer som følge av makro, indeks og valuta nå. Mange triste skjebner i disse dager. La oss håpe de velger livet.
Det pleier å hjelpe at alle sitter i samme båt. Litt som å bli innkalt til militæret rett etter man tror man endelig er FRI
Penger er bare en illusjon.
Det som betyr noe er god helse, gode venner og familien.
Hadde du mistet en av de tingene så ville du gitt alle penger i verden for å få det tilbake.
FED pumper inn rekordstore mengder cash i repo markedet og Dow jons fortsetter fallet…
Er bare å grue seg til i morgen
Ser det og dax futter allerede ned…nye 10 ned imorgen?