Hehe, tenkte papirgull i fĂžrste omgang
Jeg vet om noe annet som kommer til Ă„ stige kraftig i pris i tiden fremover:
Importvarer!
Hei,
Hva ser dere som den enkleste mÄten Ä tjene noen kroner om dagen pÄ daytrading?
Jeg har daytradet litt pĂ„ bull/bear x10 indekser i det siste, og har tjent litt hver dag. Satser noen tusen og venter pĂ„ endringer pĂ„ noen fĂ„ Ăžre for deretter Ă„ selgeâŠ
Jeg oppdaget senere at selv om kurtasjen pÄ Nordnet er 0,00 kommer det allikevel utgifter pÄ ca 200 kr hver gang, da gÄr nesten vinningen opp i spinningen⊠Noen tips til en nybegynner?
E24 har begynt med kriserapportene angÄende dette allerede
â Dette gir et press pĂ„ importert prisstigning og kan gjĂžre det utfordrende for enkelte, sier Bernhardsen.
Helt merkelig lite ned det tallet til venstre synes jeg.
NĂ„ faller bĂ„de aksjemarkedet og corporate bond markedet samtidigâŠ
Ny kriselov, live nÄ:
Varighet 6 mnd
Den vil gi regjeringen mulighet til Ä i hvert tilfelle kunne vedta en enkelt forskrift om det aktuelle temaet og iverksette den umiddelbart, uten Ä gÄ via Stortinget.
Dersom en tredel av Stortinget viser seg Ä vÊre uenig, og mener forskriften gÄr for langt, vil de kunne gripe inn og stanse det regjeringen gjÞr.
Regjeringen dekker ekstrautgifter for flyselskap for helt nĂždvendige flygninger - frem til 31.mars
Oljeprisen er ned over 8% og oslo bĂžrs er bare ned 1,7%âŠdette mĂ„ jo bli blodbad
Noen som har noe fysisk gull/ sĂžlv?
SÄ pÄ sÞlvmynter nÄ https://www.goldsource.no/solvmynter
Stooor forskjell pÄ Spot og fysisk
OK, tar det i denne trÄden:
Det er ingen som tror pÄ oljepriser pÄ 20 tallet pÄ litt sikt?!
Regningen klarer de jo ikke Ă„ betale uansett, sĂ„ hvorfor ikke bare pumpe for alt det er verdtâŠ
Trump vet jo dette, han har jo konket flere ganger men sitter fortsatt med feit pengbok
PanserstÞtta pÄ 630 som stÄr i mot forelÞpig. Imponerende med tanke pÄ oljepris og USA akkurat nÄ ja.
http://m.quickmeme.com/img/e2/e24d95c204c80339225d42176f2cf1f8f4d8f7a5bfec064032767ff316856074.jpg
Man vet det er noe veldig galt pĂ„ bĂžrs, nĂ„r oljen er ned over 9% og Nel gĂ„r oppâŠ
SelvfĂžlgelig. Ler meg skakk nĂ„r MDGere flirer av lav oljepris og mulige konkurser i oljenĂŠringen. Lav oljepris er dĂžden for alt grĂžnt og alternativt, du mĂ„ vĂŠre rimelig idiot for ikke Ă„ forstĂ„ detâŠ
Og Oslo skal MYE lengre ned om Corona og lav oljepris vedvarerâŠ
Dollar opp 6% i dag mÄlt mot NOK sÄ hvis du mÄler OSEBX i dollar og S&P500 i dollar sÄ gÄr det sikkert opp et lys for flere her, evt hvor mye gikk oljeprisen ned i NOK?