Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Makro, indeks, valuta 🌎

Chi = buzz?

2 Likes

Aner ikke. Skriver veldig likt i hvertfall😂

1 Like
1 Like
1 Like

Blir det den “vanlige” sell the news, når (om) rescue bill blir vedtatt senere idag?

1 Like

:arrow_up: Ihs markit u.s manufacturing pmi march 49.2 (consesus 42.8) vs final february 50.7

:arrow_down: Ihs markit u.s services pmi 39.1 (consensus 42.0) vs final february 49.4

3 Likes

Kanskje oljen faller litt.

2 Likes

Hvorfor stiger børsene? Noen kommer til å brenne seg. Vil jo tro alt skal lengre ned så lenge verden står stille???

3 Likes

Jeg posisjonerte meg for oljerally i går, crude opp mot 28 tenkte jeg (har såklart sikret litt)

1 Like

Jeg tegner kortsiktig trend slik fra 4. mars.

Da er det i så fall bull med close noe særlig over 2 435 (utenfor rødt området kl 9 i kveld), og bear med close noe særlig under 2 335 (tilbake i blått området), mens mellom 2 335 og 2 435 er uavklart.

Trenden har forsøkt å bryte ned gjentatte ganger, dette er første gang den forsøker å bryte oppover. Noe som er positivt i seg selv.

Hvem skulle trodd at unlimited QE ville fungere? :slight_smile:

9 Likes

Tror børsene begynner å se lengre frem, man aner at samfunnet blir skrudd på igjen om ikke så altfor lenge og da begynner kursene å krabbe oppover igjen

2 Likes

I mellomtida, utan skylappane på:

“Ned, fordi ned” er ikkje lenger gyldig tradingstrategi.

Børsene ligger alltid litt foran, men de økonomiske konsekvensen vil ikke bli synlig før en stund frem i tid. Se bare på ledighetstall, det vil merkes etterhvert på mange områder.

1 Like

Forte meg ut? Trur du eg kjøper Septemberopsjoner for å trade? :thinking:

ang morgondagen så ville eg heller hatt penger i eit fortsettande rally. Med stop. Mange shorts måtte nokntrekke seg over 2400 spx. Noko overkjøpt så roar seg litt før nytt rally, i følge gruten.

Dog er kvelden ennå ung, får sjekke ststus om nokre timar, eundt us close.

1 Like
2 Likes

– Alle visste at det kom til å bli stygt, og det ble det, sier sjeføkonom.

Mangler kun: "Derfor advarte alle eksperter mot den overhengande fara, som var opplagt for alle, før børsen raste 30%. Våre kunder er allerede godt i pluss. "

Jaggu.

6 Likes

Klarer ikke å dekke margin calls…

https://www.streetinsider.com/PRNewswire/Invesco+Mortgage+Capital+Inc.+Provides+Update+on+Status+of+Financing+Arrangements+as+of+March+23%2C+2020+and+Delays+Payment+of+Quarterly+Dividends/16654015.html

1 Like

Tar du utfordringen med å gi en kjapp oppsummering av hva det betyr for oss som har litt tungt for det…? :nerd_face::sweat_smile:

2 Likes

pengene tapt. ( i for høy belåning (eller opsjoner)) selskap verdt ca 55mrd nok før krisa

3 Likes

Dette blir bad.

2 Likes