Chi = buzz?
Aner ikke. Skriver veldig likt i hvertfall😂
Blir det den “vanlige” sell the news, når (om) rescue bill blir vedtatt senere idag?
Ihs markit u.s manufacturing pmi march 49.2 (consesus 42.8) vs final february 50.7
Ihs markit u.s services pmi 39.1 (consensus 42.0) vs final february 49.4
Kanskje oljen faller litt.
Hvorfor stiger børsene? Noen kommer til å brenne seg. Vil jo tro alt skal lengre ned så lenge verden står stille???
Jeg posisjonerte meg for oljerally i går, crude opp mot 28 tenkte jeg (har såklart sikret litt)
Jeg tegner kortsiktig trend slik fra 4. mars.
Da er det i så fall bull med close noe særlig over 2 435 (utenfor rødt området kl 9 i kveld), og bear med close noe særlig under 2 335 (tilbake i blått området), mens mellom 2 335 og 2 435 er uavklart.
Trenden har forsøkt å bryte ned gjentatte ganger, dette er første gang den forsøker å bryte oppover. Noe som er positivt i seg selv.
Hvem skulle trodd at unlimited QE ville fungere?
Tror børsene begynner å se lengre frem, man aner at samfunnet blir skrudd på igjen om ikke så altfor lenge og da begynner kursene å krabbe oppover igjen
Børsene ligger alltid litt foran, men de økonomiske konsekvensen vil ikke bli synlig før en stund frem i tid. Se bare på ledighetstall, det vil merkes etterhvert på mange områder.
Forte meg ut? Trur du eg kjøper Septemberopsjoner for å trade?
ang morgondagen så ville eg heller hatt penger i eit fortsettande rally. Med stop. Mange shorts måtte nokntrekke seg over 2400 spx. Noko overkjøpt så roar seg litt før nytt rally, i følge gruten.
Dog er kvelden ennå ung, får sjekke ststus om nokre timar, eundt us close.
– Alle visste at det kom til å bli stygt, og det ble det, sier sjeføkonom.
Mangler kun: "Derfor advarte alle eksperter mot den overhengande fara, som var opplagt for alle, før børsen raste 30%. Våre kunder er allerede godt i pluss. "
Jaggu.
Klarer ikke å dekke margin calls…
Tar du utfordringen med å gi en kjapp oppsummering av hva det betyr for oss som har litt tungt for det…?
pengene tapt. ( i for høy belåning (eller opsjoner)) selskap verdt ca 55mrd nok før krisa
Dette blir bad.