Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Makro, indeks, valuta 🌎

NĂ„r blir det bad? I morgen eller ila 2020?

1 Like

Noen advokatfirma som er pÄ bÞrs? Ser muligheter her :slight_smile:

1 Like

I gÄr
 :slight_smile:

SĂ„ old news :sweat_smile:

Det her var jo ogsÄ eit interessant case som fölge av kursfallet:

2 Likes

Det ble vel godt diskutert her inne nÄr det skjedde. Er snart 3 uker gamel :wink:

2 Likes

Eg var med i diskusjonen meinar eg Ä hugse :slight_smile: Men sidan @arcone var interessert sÄ tenkte eg Ä dele :slight_smile:

Morsom: https://www.reddit.com/r/wallstreetbets/comments/fo5kk8/you_get_qe_you_get_qe_you_allll_get_qeeee/?utm_medium=android_app&utm_source=share

Vel sÄ morsom:

5 Likes

@Sjakk har vel oppsumert det greit. Selv om det stÄr godt forklart i artikkelen. Disse har investert i mortgage-backed securities and mortgage loans


2 Likes

Da kan det jo faktisk vÊre et lite hÄp om at de fÄr utsatt kravene siden det kanskje er ekte real estate bak her (ikke sannsynlig om det gÄr veien hÞna sparker, og alle vil ha cash nÄ) Men er en mulighet. Gir meg litt flashback til sub prime loans i 2008, poof sa Lehman brothers og gjorde forsvinningsnummeret.

3 Likes

PĂ„ske ja
 Hah

3 Likes

I tiden som kommer. Mye opp og ned, mest ned, sÄ opp. Ca sÄnn ser jeg nÄ for meg at det blir. ForelÞpig tror jeg vi bare har sett begynnelsen av de Þkonomiske konsekvensene.

1 Like

NÄr seddelpressa gÄr varm, India i lock down , dÞdstallene i US Þker, ledigheten eksploderer og konkursene hoper seg opp vil jeg tro dette gÄr opp for folk. US futter opp 10%, tja


3 Likes

Og hoi kor det gÄr

3 Likes

The S&P 500 is having a great year of returns, just today.

Up 8%+.

Years in which the US stock market has had >8% up day:

1929
1931
1932
1933
1987
2008
2020

Edit: Lurer pÄ hva alle disse Ärene har til felles :bear:

15 Likes

Mange gode trademuligheter pÄ bÄde bull og bear siden?

5 Likes

Jeg sÄ pÄ Invesco tidligere i Är, veldig bra utbytte.
Veeeldig glad for at jeg stod over!

1 Like

Ein ting dei ikkje hadde til felles: Unlimited QE! :smiley:
Ellers var det jo ganske greit Ä kjöpe mot slutten av 2008 ogsÄ :slight_smile:

2 Likes

SÄ absolutt! Det er mange muligheter pÄ begge sider tenker jeg.

4 Likes
2 Likes