Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Makro, indeks, valuta 🌎

Putin og The Saudis skulle bare gjĂžre en swingtrade. Hehe, genialt da!?

:confused:

OMXS30 golden cross 50 mot 200

2 Likes

OSEBX kan fÄ rykk opp fra hjÞrnet her etterhvert dersom rente-eufori teorien min slÄr til

3 Likes

Litt bedring i Asia

1 Like

Sjekk olja! Sjekk USA!

Dette blir STYGT pÄ mandag


Glad jeg som vanlig i disse tider sitter ganske tungt hedget i bearprodukter over helgen.

1 Like

Innovasjon i Europa

4 Likes

4 Likes

FĂ„r ikke inntrykk av det nĂ„r en hĂžrer pĂ„ politikerne. “Vi er flinke pĂ„ innvoasjon her i Norge”. Med det menes: Vi har rĂ„d til Ă„ kjĂžpe det nyeste av det nye som andre har oppfunnet ;(

1 Like

Vi er ganske gode pÄ Ä komme med gode ideer og utvikle teknologi, men ikke pÄ kommersialisering.

1 Like

Nei det er lite engler og vanskelig for grunderne Ä fÄ noen til Ä satse pÄ dem. OgsÄ tenker vi nok i for liten mÄlestokk hele tiden.

1 Like

Interessant Ä se hvor dÄrlig vi scorer i forhold til resten av norden. Er det bare oljeindustrien som har bundet opp for mange kloke hoder eller er det et mer strukturelt problem?

USA i pluss

4 Likes

Europeiske banker kan gÄ i konkurs, men det trenger ikke gi en systemkrise i fÞlge Þkonomiprofessor Sascha Steffen

Lukket mine bear obx og bearbbrent pos pÄ tampen i gÄr. Overraskee om ikke gÄr i plussni dag!

1 Like

Noen som har noen tanker om renteutviklingen framover? For meg ser det ut som sentralbankene kommer til Ä kjÞre pÄ med lave renter i laaaaaaaaaaaang tid framover.

3 Likes

Enig i det, virker som de kvier deg veldig for Ă„ snu. Bare skyver det lenger og lenger ut og frem


1 Like

Europa er blytungt, olja bare fortsetter Ä fallnog usa futtene er rÞde. Tror jeg mÄ inn i bear igjen


Bare la ADHD-traderne bidra til volum i aksjen. De aller aller fleste av dem vil tape penger over til meglerhus og oss langsiktige!

Takk :slight_smile:

1 Like

Vet ikke om det sÄ mye Ä hente pÄ det nÄ, men jeg kan ta feil sÄ klart. Min teori er at vi har en pullback fÞr videre oppgang. Det vil si litt stÞrre bevegelser som jeg ser pÄ, intradag og noen prosent hit og dit kan det sÄ klart falle.

1 Like

Lavt frem til 2019 i Norge (og trolig Europa)

3 Likes