Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Makro, indeks, valuta 🌎

Lurt å være litt forsiktig nå da

Hva slags index er det der?

Penger som flytter til rentemarkedet ?

DOW
Grafisk lettere å lese her

1 Like

Mulig å forklare meg hva dette innebærer? Har ikke vært borti SMH så mye :slight_smile:

https://t.co/vJ4h7QCHpb

1 Like

:sun_with_face: skinner på børsene i US i dag. Closen og dags volumet blir spennende her!39

1 Like

Tiden nærmer seg hvor en short OSEBX og olje begynner se attraktivt ut

2 Likes

Motstridende og positiv. Har “Smart money” begynt å flytte litt på tidsrommet for når de handler? SMF index sorterer på tidligere kjente og definerte handelsvindu for smart money.

#Muddywaters


kan smelle bra i Oljen når dei her skal likvidere:

Uansett så trur eg det blir lønnsomt å hive seg på retningen som USA-Iran avtalen peiker ut. (Før 12.Mai)

Shorte brent nå? hvilken timeframe tenker du da.
Brent ser rimelig bull ut! Short ved 88uds kanskje.

1 Like

En ting mindre å bekymre seg for!

Selv for Trump gjelder ordtaket: “Ingen ting er så gale, at det ikke er godt for noe”
41

3 Likes

Dæven steike. Hva i alle dager er det vestlig etterretning har klart å lure i drinken til Kim? Masse MDMA? Uansett: Kjempenyheter.

4 Likes

Skal ikke se vekk i fra at det er litt sopp eller Emma :joy::peace_symbol::green_heart:
Burde vært lovpålagt med en dose psilocybine 2 årlig for alle i maktposisjoner. Både privat og offentlig.

2 Likes

3 Likes

Dette er nesten for godt til å være sant! Tror nok heller de i vesten skal passe seg for drinken til Kim, @h3nk1. :joy:

Venter bittelitt med å juble, det har snudd før :stuck_out_tongue:

Noen tips til bra papirer til OSEBX short?

Tror du er inne på noe der!

Jeg vet ikke hva som er best, men jeg prøver meg på BEAR OBX X3 NORDNET i alle fall. Finnes med gearing fra 1x til 10x.

1 Like