Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Manchester United (MANU)

Unreal!

Then look through the 63-year history of this competition and calculate how many times a team losing by that score at home have rescued themselves in the return leg. The answer: zero from 106 attempts

6 Likes

Da blir Solskjær sannsynligvis Manager i MU :smiley:

4 Likes

Gratulerer fra Liverpool-fan! :+1:
Gøy, men ungdommene i huset, som er MU-supportere, blir tidvis utidig nå🤣

5 Likes

Lukter dårlig oppdragelse lang vei :sweat_smile: Blir mine barn Pool supportere er det kort vei til Frtizl tendenser i kjelleren hjemme.

2 Likes

Dette var bare helt nydelig :heart_eyes: Arsenal neste :muscle:

2 Likes

Banens beste : Solskjær

«Før kampen trodde ingen at United kunne gå videre, bortsett fra ham. Han måtte klare seg uten en lang rekke fravær, men klarte å legge en smart plan, uten å være for offensiv. Laget hans gikk lenge med på å ligge lavt før Solskjær – med hell – kastet alt han hadde i angrep», skriver L’Équipe, som kårer nordmannen til «banens beste».

7 Likes
2 Likes
9 Likes

Faen TV2 sporten har vært helt rå på disse klippene den siste tiden :rofl:

7 Likes

Dette er mye mye større enn de fleste er klar over. Håper eierene nå åpner pengesekken, så det kommer på plass forsterkninger i sommerens transfervindu.
Håper på en topp internasjonal midtstopper,en høyre back. Om det er mulig å få Sancho og United ønsker å gå for han. Så tror jeg det vil være et godt valg, etter det han viste i landskampen mot Tsjekkia.


4 Likes

Noen som vet om kveldens kamp sendes på tv?

om du har sportskanalene til TV2 så ja :slight_smile:

0 - 2 :soccer: :soccer: :smile:

Ja, håper de er mer samspilte i dag og får revansje fra sist møte👍

ja det var en skikelig møkkaforestilling ! men heldigvis 3 poeng!

Ser ikke ut som vi får så mye hjelp av de andre , ref Arsenal og Chelsea så her må det vinnes hver kamp fremover! :slight_smile:

Det var stille i garderoben etter helgens kamp.
De har nok forstått alvoret nå vil jeg tro. Ble nok en gitt en lærepenge fra en meget bestemt Solskjær.
Han er ikke bare “snill” gutt den manageren !

Gleder meg sykt til kampen i dag :pray::pray::pray:

1 Like

Blir gøy !!

Men hardt … :stuck_out_tongue_winking_eye:

Grugleder meg. Litt som å åpne insiderchatten på en fredagskveld.

3 Likes

It could get messi…:sweat_smile: Men alt er mulig! #theaterofdreams​:heart: