Etter å ha tenkt gjennom saken mener jeg at det er et glimrende valg som interim manager. Solskjær er en god taktiker og har vist evne til å endre kampbildet. Han har naturlig autoritet, kan både føne håret av spillere og bli kompis med dem. Han er en legende i United og kommer ikke til å måtte jobbe for å bli anerkjent av laget.
Jeg følger norsk fotball ganske tett, og mener at det han har vist i Molde er svært, svært bra. For andre gang har han nå løftet laget til å bli en skummel utfordrer for mitt favorittlag, RBK, neste år. Selv om norsk fotball ikke er noe å skrive hjem om, vil jeg si at måten han har utviklet laget på i krevende perioder preget av manglende kontinuitet i spillergruppen og med unge, urutinerte spillerstaller, står til toppkarakter. Cardiffperioden kan man bare avskrive som et dårlig karrierevalg av Solskjær. Tullelag, tulleeiere, bare å rive ut den sida av boka om Solskjær.
Det gode forholdet hans til Pogba kan vise seg å være esset i ermet for å løfte laget på kort sikt.
Hilsen Rosenborgmann fra Kristiansund, som gleder seg på Solskjærs vegne og er glad for å slippe fyren som Moldetrener, haha.