Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Manchester United (MANU)

Problemet ligger snarare i att de bara får sända en eftermiddagsmatch på lördagen. Lösningen blir sky sports på nån brunpub :smile::wink:

Her bør tv2 ta grep med en gang. Helt utrolig om de ikke velger å sende første hjemmekampen, for en norsk manager, til verdens største klubb.

2 Likes

Enig. Ytterste konsekvens av sytingen til Liverpool fanklubbens leder burde være at de ikke viser en eneste Liverpool kamp resten av sesongen, utenom borte mot United, selvfølgelig.

1 Like

Syns dette er stor stas. Håper det blir bra!!

Ole gjorde så mye rart på vårparten i Molde i fjor, så at han bruker våren til å få utløp for krumspring i en annen klubb er helt topp. Går det bra vanker det mange millioner, går det dårlig vanker det litt færre, men fremdeles nok.

Også litt hyggelig å tenke på RBK-supportere som holder med United. De har fått Molde sin trener… :joy:

3 Likes

https://www.opprop.net/ja_til_solskjar_og_manchester_united_pa_tv2_pa_boxing_day?u=2428039&s=57812024&utm_source=fb_share#sign

6 Likes

Kjør!! :red_circle::red_circle::red_circle:

2 Likes

#winning!

Cue angry liverpool fans.

Reasons why Solskjaer would win the Champions League for Manchester United this season:

  • Champions League Final in 2019 would be held on June 1st. Who else but the “baby-faced” assasin would celebrate on that day?
  • After 20 years from the glorious 1999 treble, the player with jersey 20 of that year would win the Champions League again for Manchester United.
  • The last 3 Champions League trophies were won by a coach who scored the winner in a Champions League final.

Come on, guys! It’s written in the stars!

8 Likes

Cue angry Liverpool fans? lol, Null stress, helt greit mtp omstendighetene… har dessuten sluttet med abonnement etter at Sumo synes jeg hadde hatt så bra tilbud for lenge at de flyttet meg over til langt dyrere pris… da sa jeg takk og farvel til å se fotball via tv2. PL får en alltids sett andre steder om en vil på nett og da også Liverpool kampen som jeg er mer interessert i.

Koser meg imens med å ta frem denne artikkelen igjen : http://www.josimar.no/artikler/solskjaers-selvmal/3049/?fbclid=IwAR10CLFFXvBMs9uxprQEkFkVlcQ53oYqxA8SwngwavizL0qomn9-zs82cuM

“lykke til”

1 Like

Ganske morsomt å lese om “den skjulte økonomien” til Solskjær. De som har peiling har estimert at mannen har tjent 250-300 mill NOK på fotball. Norske skattelister viser 20 mill i formue, mens pengene er plassert i Lichtenstein (eller Luembourg?). Samtidig er han medeier i selskaper sammen med Jim Solbakken og har sannsynligvis tjent penger på overganger hvor han selv som trener har initiert overgangene.

Dessverre, i fotball som i andre bransjer, er dette utbredt praksis. Det er derimot riktig og viktig at Josimar retter fokus på at dette ikke bare gjelder Messi, Ronaldo og andre romvesen, men også norske indrettsutøvere som Solskjær. «Are you taking the piss…» fikk Josimar som svar når de ønsket å intervjue Solskjær om temaet. Hehe :joy:

Ble litt off topic, sawry.

4 Likes

Det blir spennende å se hvilke grep han gjør , det kan jeg være enig i… men at han skal være noen messias etter sin erfaring fra cardiff og molde skjønner jeg ikke. Ja han har også erfaring fra utd men kunne de ikke bedre gitt Carrick sjansen ?

Men nå har han 4 fine kamper i foran seg å lede utd (men disse lagene kan overraske mer enn det ser ut til på papiret).
Pogba kommer vel til igjen på banen (endelig må en vel kunne si til den prislappen) og fansen slipper kanskje gremmes over å måtte se samt forsvare laget sitt spille bussball varianten.

(Tidspunktet er jo bra som Hareide sier mtp de neste kampene: Cardiff (b), Huddersfield (h), Bournemouth (h) og Newcastle (b) ).

Synst det er greit at det ikke ble carrick, eg synst det var viktig at det kom inn noen utenfra som ikke har vert invovlert i siste tids negative utvikling, veldig viktig med en ny herremann inn fra utsiden, om Solskjær er den rette får tiden vise, men spennede er det uansett selv om eg som mangen andre ble meget overrasket

2 Likes

Tips, kjøpe TV2 sumo gavekort. MYE billigere stort sett.

Jeg har gått rundt i lykkerus i et døgn nå. Det føles godt kan jeg si dere! Jeg tror jeg kunne blitt påkjørt av en buss og brukket begge bena og likevel ligget med et smil rundt munnen i sykesenga.

Ole Gunnar Solskjær Manager for Manchester United!
Ole Gunnar Solskjær Manager for Manchester United !
Ole Gunnar Solskjær Manager for Manchester United!

Føles digg å bare skrive det. :heart_eyes::smiling_face_with_three_hearts::kissing_heart::sunglasses::joy:

10 Likes

Hadde han dukket opp på aksjonærlisten til Funcom i tillegg nå så hadde du vel daua (med et smil om munnen) :joy:

2 Likes

8 Likes

Har lest alt jeg har kommet over av artikler om Solskjær de siste dagene. Her er en fra Aftenposten. Kanskje ikke alle som har fått den med seg :thinking:

5 Likes

Umulig å ikke like den mannen. Så intervjuet i kveld og jeg smilte under hele seansen! Håper han klarer å smitte lidenskapen, engasjementet og humøret sitt over på spillerne!

7 Likes

Da er eg klar til kamp, det blir en lang dag, men bordet er dekket.
Eg fant frem en drakt fra tiden Solskjær spilte på United, den er dekket med en kaktus som symboliserer håpet mitt om Cardiff sine forsvarer skal kjenne Martial, Rashford og Pogba som nåler i seg hver gang Manu kommer fremover.
Klementinen er pausematen min, og vinflasken er symbolet på seieren.
Ølet kunne eg dessverre ikke ta med, da det enda ikke er hentet fra butikken.

God kamp

14 Likes

Nydelig :heart_eyes: