Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Manchester United (MANU)

Blir spennende i kveld :slightly_smiling_face: Håper Solskjær får en flying start, med seier mot Cardiff. Nå har han jo hatt minimalt med tid på seg. Men en ting er jeg ikke i tvil om. Det er at de spillerne som får sjansen fra start, vil gi absolutt alt. Men hvordan samspillet i laget vil fungere er jeg spent på. Krysser fingrene å håper på at en eller flere av de største stjernene kan hente frem noen delikatesser fra repertoaret sitt. Gjør de det så bør det holde til seier mot Cardiff :slightly_smiling_face:

Flott å se hvor naturlig, blid og selvsikker han fremsto på pressekonferansen, i går. Bare å høre han bruke ordet vi varmet mitt United hjerte :slightly_smiling_face:

Skal trekke frem en historie fra en av de første treningene hans i klubben. Som viser hvor sterk han er/var psykisk. Historien er hentet fra denne boken

https://bokelskere.no/bok/united-roede-droemmer/155170/

Jeg siterer her ordrett fra boken: Solskjær var et kjøp for fremtiden. Han skulle bruke høsten på å vende seg til treningene i en Premier Leauge klubb, så fikk man se.

Bruke høsten. Jommen sa jeg smør. Tenkte Ole Gunnar. På en av de første treningene skulle man skyte litt på Schmeichel. Mest for danskens skyld, som nok var litt ferierusten. Det var humøret hans også.Phil Neville hadde fyrt av et skudd som keeperkjempen hadde bokset ut. Ole Gunnar var nestemann, og klinket ballen i nota. Men Schmeichel var ikke kommet tilbake på streken. Han var ikke klar. Dermed rant det eder og galle over den unge grønnskollingen fra Norge, og alle lo. Man gjør gjerne det av grønnskollinger i guttemiljøer. Ferguson også. Men vår mann bare hentet en ny ball, la den rolig til rette, og rensket stemmen da latteren hadde lagt seg.

-Are you ready then? Underforstått: Gjør deg klar, gamle mann. Du har ikke en sjanse, likevel. Og dermed fyrer “guttungen” av igjen med all sin kraft. Læret fyker opp i vinkelen. Årets drømmetreff. Schmeichel blir stående og gape, mens latterbrølene når nye høyder. -Og han advarte ham til og med, hikster Ferguson.

Der og da viste det nye “talentet” at han ikke trengte en hel høst på å lære seg engelsk fotball. Han hadde stått ansikt til ansikt med selveste Peter Schmeichel, og vunnet duellen. Han hadde vist hva han var laget av, og at han i hvert fall ikke manglet selvtillit.

Lykke til med å snu skuta Ole Gunnar! Utrolig stolt av hva du har fått til både på og utenfor banen :+1:t4: :muscle:t4:

Gleder meg utrolig til i kveld :smiley: Håper alle United fans får noe å glede seg over :crossed_fingers:t4:

5 Likes

Går underlige tider i møte. Noe av gleden og spenningen ved å lese resultatene fra PL var å se om Man U hadde tapt. Og det trengte ikke engang være Everton eller Arsenal som slo dem - gleden ved å se dem slått var der uansett.

Nå skal jeg altså glede meg over hver seier - ihvertfall frem til sommeren. Solskjær er ikke bare norsk, men fra samme del av landet so meg, og dertil Molde-trener, så dette er selvsagt stort, så kameler må svelges både medhårs og mothårs.

2 Likes

Godt å varme opp med Palace :star_struck:

Chelsea er under foreløpig også! Starter Solskjærs klatring på tabellen allerede i dag?:heart_eyes:

1 Like

Håper palace holder unna og at Chelsea går på en smell, eg leverte inn denne bongen rett før pause på 0-0 i London og 1-2 i Manchester

6 Likes

Som Liverpool supporter tar jeg de resultatene med glede, bonus med bongen din, lykke til !

2 Likes

City er farlige nå

1 Like

ser litt delayed stream så var 1-3 når jeg trykka inn kommentaren… men ja skummelt nå… hooold !!

edit full tid: Deilig dah, gratz !

1 Like

Digg å gjøre 100kr om til 3600kr :money_mouth_face:

10 Likes

Kan man stole på United nå? Hmm… usikker på hva jeg bør gjøre🤔

1 Like

1 Like

Rashford og en null :+1:

4 Likes

Leverte inn denne rett før start

2 Likes

Konge scoring, målgivende fra Pogba :slight_smile:

3 Likes

Deilig spill på 1 - 3 målet :heart::heart::heart:

2 Likes

Det helt sykt bra spill, dei to første målene hadde vi litt flaks med da eg tror ballen var innom Cardiff spiller

2 Likes

Dette er United som vi husker dem. Flott angrepsfotball med guts! :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

7 Likes

Artig å se United sånn :blush: Mvh Arsenal fan!

4 Likes

6 Likes

Heilt fantastisk kveld!

4 Likes