Fy faen, elsker dere
Sykeste
Dette er det råeste siden CL 99!
En lagseier og en fantastisk ledelse fra benken!
Phuuu, det der var sykt
Fyyy flate … heftig puls her asså! Så rått
omg!
Må ut å vri opp godstolen
edit: Og trøya blir i skapet!
Glad jeg valgte å se kampen likevel😉 Dette er stort👍
Dette var artig. Gratulerer! Mvh arsenal fan
Artig for Ole og Man U. Kompis av meg gjorde flerfoldige tusen på en oddsenbong.
Fy faen dette her er heelt sjukehus!! Lenge siden jeg har vært så skjelven rett før Rashford satte straffen til dommeren blåste. Fri i morgen, Frydenlund nå
Må si meg mektig imponert over hva den ivo Caprino lignende karakteren får til, nesten så jeg begynner å bli redd som LFC supporter at de kan bli ett skikkelig storlag igjen
Spørs om det ikke ble en del ambulanser som måtte på jobb i kveld, helt sjukehus!!
Unreal!
Then look through the 63-year history of this competition and calculate how many times a team losing by that score at home have rescued themselves in the return leg. The answer: zero from 106 attempts
Da blir Solskjær sannsynligvis Manager i MU
Gratulerer fra Liverpool-fan!
Gøy, men ungdommene i huset, som er MU-supportere, blir tidvis utidig nå🤣
Lukter dårlig oppdragelse lang vei Blir mine barn Pool supportere er det kort vei til Frtizl tendenser i kjelleren hjemme.
Dette var bare helt nydelig Arsenal neste
Banens beste : Solskjær
«Før kampen trodde ingen at United kunne gå videre, bortsett fra ham. Han måtte klare seg uten en lang rekke fravær, men klarte å legge en smart plan, uten å være for offensiv. Laget hans gikk lenge med på å ligge lavt før Solskjær – med hell – kastet alt han hadde i angrep», skriver L’Équipe, som kårer nordmannen til «banens beste».