Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Manchester United (MANU)

Fy faen, elsker dere :heart_eyes:

4 Likes

Sykeste

1 Like

Dette er det råeste siden CL 99!

En lagseier og en fantastisk ledelse fra benken!:grinning::trophy:

6 Likes

Phuuu, det der var sykt :laughing:

4 Likes

Fyyy flate … :star_struck::star_struck::star_struck: heftig puls her asså! Så rått :crazy_face:

4 Likes

Fergietime​:grin::heart:

16 Likes

omg! :see_no_evil: :partying_face:

Må ut å vri opp godstolen :sweat_smile:

edit: Og trøya blir i skapet!

4 Likes

:soccer::soccer::soccer::+1::+1::+1::hugs:

2 Likes

Glad jeg valgte å se kampen likevel😉 Dette er stort👍

4 Likes

Dette var artig. Gratulerer! Mvh arsenal fan

4 Likes

Artig for Ole og Man U. Kompis av meg gjorde flerfoldige tusen på en oddsenbong.

2 Likes

Fy faen dette her er heelt sjukehus!! :heart::heart: Lenge siden jeg har vært så skjelven rett før Rashford satte straffen til dommeren blåste. Fri i morgen, Frydenlund nå :sunglasses: :white_circle::black_circle::red_circle:

8 Likes

Må si meg mektig imponert over hva den ivo Caprino lignende karakteren får til, nesten så jeg begynner å bli redd som LFC supporter at de kan bli ett skikkelig storlag igjen :see_no_evil:

4 Likes

Spørs om det ikke ble en del ambulanser som måtte på jobb i kveld, helt sjukehus!!

4 Likes

Unreal!

Then look through the 63-year history of this competition and calculate how many times a team losing by that score at home have rescued themselves in the return leg. The answer: zero from 106 attempts

6 Likes

Da blir Solskjær sannsynligvis Manager i MU :smiley:

4 Likes

Gratulerer fra Liverpool-fan! :+1:
Gøy, men ungdommene i huset, som er MU-supportere, blir tidvis utidig nå🤣

5 Likes

Lukter dårlig oppdragelse lang vei :sweat_smile: Blir mine barn Pool supportere er det kort vei til Frtizl tendenser i kjelleren hjemme.

2 Likes

Dette var bare helt nydelig :heart_eyes: Arsenal neste :muscle:

2 Likes

Banens beste : Solskjær

«Før kampen trodde ingen at United kunne gå videre, bortsett fra ham. Han måtte klare seg uten en lang rekke fravær, men klarte å legge en smart plan, uten å være for offensiv. Laget hans gikk lenge med på å ligge lavt før Solskjær – med hell – kastet alt han hadde i angrep», skriver L’Équipe, som kårer nordmannen til «banens beste».

7 Likes