Har hatt Norske skog på radaren en stund, men liker ikke den tekniske utvikling i aksjen i det siste.
Hvorfor kjøpe et selskap som har kvittet seg med, konket og så skal kjøpe seg inn i igjen i dette markedet?
Bedre å gå for en veldrevet kartongprodusent?
Mayr Melnhof Karton (MYM) på frankfurt børsen
tror kanskje jeg har funnet en ny “Megatrend”,-Aker Biomarine
Så nettopp på selskapspresentasjonen(prøvde å skaffe link uten hell),og der nevnte de at de vil jobbe med å ha en EBITA på 200 millioner Dollar iløpet av 2024,og med tanke på at de har idag kun 87 586 086 utestående aksjer,så kan dette bli en god pengemaskin
Like god pengemaskin som sist?
jeg var ute av aksjemarkedet pga sykdom sist Aker Biomarine var på børs…
føl fri for å oppfriske minnet mitt
De ble tatt av børs fordi, tja ingen tar et vellykket selskap av børs
jøss,-det øyeblikket en gidder å Google litt…
Orkla ser jo det samme med Møllers, helse og vitamin D /gode fettsyrer er nok en megatrend. Trandamperiene i Lofoten printer penger
Adventia er snakkisen nå…dobbling?
Har ikke e24 medlemsskap, men det er vel selskapet Desert Control det snakkes om i artikkelen? Leste om de i Nettavisen her om dagen. https://www.nettavisen.no/okonomi/norsk-selskap-vantnobelpris-i-baerekraft--na-viser-de-hvorfor/3423996668.html
Ser jo imponerende ut.
jo,det stemmer det
Og linjalen viser seg nok en gang sannferdig i sin strek
Quiz:
finn ut hvilket “Tyrkisk” selskap har funnet gassfeltet i Svartehavet?
Valutaen tryner, og plutselig er det gass i enden av regnbuen. Må sjekke om det går å legge på litt mer på usdtry shorten
Eier av skipet er Türkiye Petrolleri AO (statlig oljeselskap)
gjør det rette forarbeidet,så kan dette skje deg
“50 år med kriger, krakk og kriser.
Og 13.000 % avkastning…”
“Plug Power”?
er du seriøs?
jeg mener det KAN skje…
suksess har mye i det å være på rett tid,… i rett aksje
med den formuen jeg selv har klart å forvalte i størrelse,ja,-jeg skal love deg jeg er seriøs
aka for det meste flaks. Du poster en chart fra starten av money proliferation til idag. Det skal nok forklare det meste. For det andre er det priset i NOK. Anner du hva 1 krone i 1970 har av verdi i dag? Bare trist å se på en chart som illustrerer enda mer wealth transfer fra folket til top 0.1% og globale enterprises, som noe positivt.