Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

MEI Pharma

Tenker du da på MZLresultatene? Eller? Godkjennelsen i FL var jo i 4.linje så vidt jeg leser.

Begge deler, basert på at MEI virker og ha en mer potent PI3K-hemmer enn TGTX. TGTX sin studie som ga opphav til godkjennelse ble også kjørt i 3L, selv om FDA kun virker å ha gitt godkjennelse for 4L.

1 Like

Gledelig at selskapet i går gjentok at studiet vil være ferdig innrullert i løpet av q1. Er såpass nærme guidet sluttpunkt at jeg blir meget overrasket om dette glir over i q2.

Litt snurt over at den gikk såpass allerede nå, men håper det dupper litt fremover.

At risikoen for manglende rekruttering og finansiering er så liten lover godt, det eneste uromomentet er jo selve avlesninga. De har heldigvis fortsatt å rekruttere i sitt første studie, så nye data til sommeren kan gi enda bedre indikasjoner på utfallet fra pivotalstudien mot slutten av året.

KK kjører også et japansk registreringsstudie, spennende å se om det kommer noe derfra med det første.

Kan du guide meg frem til hvor de sier at rekrutteringen er ferdig i q1? Jeg finner kun utsagn om top-line data i q4?

Det de tidligere har sagt er at top-line data kommer 7mnd etter enrolment complete, slik at jeg har tolket det som at det kan skli ut til april og mai…

1 Like

Ja, det har du rett i. 7 måneder fra siste pasient er innrullert til top line data som ventes i q4. Så mars, april eller senest mai. Sammenfaller jo godt med ASH mot slutten av året også. Abstrakter derfra er vel 1. november. Holder en knapp på april etter å ha tenkt litt.

Jeg tolker det også som at de blir ferdig innrullert i april. Igjen viser det at Covid—19 fortsatt skaper problemer for innrulleringen. Blir spennende å se hva Nano melder på sin Q4. Om de opprettholder guiding på top-line data i Q4 2021, blir det 2 medisiner som begge har best in class potensial.

Den sjansen er vel 0.000001…

Du tenker da på sannsynligheten for at Nano ikke utsetter guiding til 1H2022?

EDIT: så nå at du siterte den delen fra mitt innlegg :+1:

Flott driv enda. Ser forbanna mørkt ut for den økninga på gullnivå akkurat nå.

Da er meips fase III ute.

534 pasienter, me-401+rit vs r-chop. Men det må jo være for tidligere linje enn 3? Er ikke rchop soc for 1. og 2. linje?

Say what??? Med Zevalin?

1 Like

Hah nei. Rituximab!

Ser ut som det er rettet mot 2.linje. Konkurrent til Archer-1?

Er 2. linje ja. Det er vel samme «metode» som nano tenkte med sin Archer-studie i 2. linje, som da ved ferdig studie gir full godkjenning i både 2. og 3.linje

1 Like

Nok en PI3K. Tror de skal få slite mot resultatene Nano har/får!

Er nok plass til mange ulike terapier i dette feltet

Tenker heller vi sier best in class pi3k-hemmer. Tror Meip vil selge bra

Ja. Håper alle gode produkter kommer asap ut i markedet, til hjelp for de som trenger det!

1 Like

Lite aktivitet her. Ser at Meip har fått litt bank siste tiden. Jeg plukket opp en liten dose aksjer nå, og ser an om meldingen om enrolment complete for TIDAL-studien kan snu sentimentet i aksjen litt. Denne meldingen burde ikke være mange ukene unna

1 Like

Oppdatert idag. Noen som greier å se hva som er endret? :thinking: