Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

MEI Pharma

De guider forøvrig top-line 6 mnd data i løpet av høsten 2021 fra TIDAL-studien.

1 Like

What NANO could have been…

Estimert 60 pasienter i MZL, med sikte på AA om data tillater det.

1 Like

Sykt spennende med potensielt registreringstudie i mzl. Vil bruke de aktive sitene i TIDAL. Over 100 sites. 60 ish pasienter. Kan gå særs hurtig

1 Like

Oppdatert studiesite for me-401, nå med en kohort på 60 pasienter med MZL - tjuvtriks å få disse inn i en studie med allerede aktiverte sites.

3 Likes

Tenker høyt her, men vet vi sånn noenlunde timeline for Zandelisib i MZL? FPD forventet rundt nyttår, innrullering tar 12mnd ish og top-line data 6 mnd senere?

MZL høyst spekulativ timeline blir da;

FPD Q12021
Enrolment complete Q12022
Top-line data Q32022
Filing sent i Q42022

I 2023 har sannsynligvis Meip Zandelisib godkjent i 2 indikasjoner, samt sannsynligvis også mange nye indikasjoner i klinikk.

Fpd på plass for mei/kk i Japan.

2 Likes

Guider fremdeles på å ha TIDAL ferdig innrullert ila. Q1 2021.

Konkluderer også at MZL er bakt inn i studiet og vil omfatte 60 pasienter. Samtidig ser de for seg oppstart av fase III mid 2021 - mistenker at denne blir i kombinasjon med Rituximab.

1 Like

MEI PHARMA INC

MEI PHARMA INVESTIGATION INITIATED by Former Louisiana Attorney General: Kahn Swick & Foti, LLC Investigates the Officers and Directors of MEI Pharma, Inc. - MEIP (Businesswire)

2020-12-19 04:50

Former Attorney General of Louisiana, Charles C. Foti, Jr., Esq., a partner at the law firm of Kahn Swick & Foti, LLC (“KSF”), announces that KSF has commenced an investigation into MEI Pharma, Inc. (NasdaqGS: MEIP).

From August 2017, the Company repeatedly touted the potency and effectiveness of its drug candidate, Pracinostat, in its Phase 2 trial. However, on July 2, 2020, the Company disclosed that it was discontinuing the Phase 3 trial of Pracinostat, due to an interim futility analysis of the study that “demonstrated [Pracinostat] was unlikely to meet the primary endpoint of overall survival compared to the control group.”

Thereafter, the Company and certain of its executives were sued in a securities class action lawsuit, charging them with failing to disclose material information during the Class Period, violating federal securities laws, which remains ongoing.

KSF’s investigation is focusing on whether MEI’s officers and/or directors breached their fiduciary duties to MEI’s shareholders or otherwise violated state or federal laws.

If you have information that would assist KSF in its investigation, or have been a long-term holder of MEI shares and would like to discuss your legal rights, you may, without obligation or cost to you, call toll-free at 1-877-515-1850 or email KSF Managing Partner Lewis Kahn (lewis.kahn@ksfcounsel.com), or visit https://www.ksfcounsel.com/cases/nasdaqgs-meip/ to learn more.

Dette er visstnok bare støy, det hagles ut med disse meldingene fra diverse lyssky virksomheter.

Denne presentasjonen er kanskje litt interessant =)
https://seekingalpha.com/article/4374966-mei-pharma-meip-presents-h-c-wainwright-22nd-annual-global-investment-conference-slideshow

1 Like

https://www.google.com/amp/s/seekingalpha.com/amp/article/4396257-mei-pharma-give-another-chance

Ser det er flere investorer rundt om som venter på data fra Voruciclib tidlig i 2021. Dette har muligens gått meg hus forbi, men absolutt spennende å endelig få kliniske effektdata herfra.

4 Likes

Fastholder guiding mot slutten av Q1. Spenstig det?

Jepp, jeg likte dagens melding. Er igang med MZL armen i TIDAL ila Q1 også. Voruciclib data lar dog vente på seg. Litt kjipt.

Noen som fremdeles er med?

Ser ut som det begynner å buldre, spennende frem mot sommeren med nye data og guidet i januar ferdigrekruttert i løpet av q1. Fremdeles en god pengesekk og med god driv i studiene sine.

Håper forsåvidt den holder seg nede en stund til da jeg helst vil øke posisjonen. At KK gikk inn balls deep og at studien har pågått uten hickups tyder på at ting er i rute også effektmessig, blir spennende å sitte over resultatene fra et pivotalstudie - det jeg vil tro er det mest binære punktet i en bingoaksjes liv.

3 Likes

Er fortsatt med her jeg også. Er vel earnings her også imorgen etter close? Så lenge de ikke sier noe om at enrolment completed sklir ut i q2, tror jeg vi er good og at man kan se et fint driv fremover

1 Like

Blackrock lufta over 6% eierskap i går.

TGTX fikk godkjennelse innen FL og MZL i dag. MEIP ligger bra an til å kunne overgå resultatene TGTX har med umbralisib. Markedet virker og være enig også med MEIP +17%.

3 Likes