Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

MEI Pharma

Enrolment complete - 2H20
Filing - 1H21
Approval - 1H22

1 Like

Ok, ikke fulgt med såpass at de guidet ferdig nå til sommeren.

Har vel kanskje for mye NANO på baken til å kunne tro at noen holder en guiding. :slightly_smiling_face:

Fireside chat med ceo:

https://www.netroadshow.com/events/call-confirmation?show=8f8ae461&confId=23369

Begredelig utvikling her. Guides enrolment complete for me-401 sent dette halvåret slik jeg har skjønt det

Jess, sørgelig. Har handlet på tur ned her, tror det ligger an til en varm høst

https://seekingalpha.com/article/4362048-mei-pharma-is-oversold-vs-value-of-recent-executed-agreement-and-peer-company-valuation

2 Likes

Starter studie i dlbcl i kombinasjon med r-chop.

Meget spennende, stort marked.

1 Like

Trippel-combo der altså?

Går for 1L

Ambisiøst tilnærmet storeslem å gå til krig mot førstelinjes soc.

Det kriger ikke mot, men med SoC;)

Pedant :heart:

@Boykie fremdeles inne? Trur om dlbcl me-401+rchop?

Lanserer nytt studie i Japan:

Etter et kjapt sveip på KKs hjemmesider kan man anta at det snart åpnes flere fase III studier hvor man ser på kombinasjonsbehandlinger.

Skal ikke undervurdere BPs evne til å gå ut bredt.

1 Like

Takk for at du deler :smile:

1 Like

#BoykieMåSvare :stuck_out_tongue:

Selskapet bekrefter ved kvartalsrapportering at de utvider sitt registreringsstudie til å også omfatte MZL og at rekruttering vil starte rundt nyttår.

Guider ferdig rekruttert i FL innen slutten av året/starten av nyåret.

1 Like

Registreringsstudiet???

Sa de dette på webcasten? Har lest 10-Q filingen som sendes ut samtidig med kvartalsrapport hvor de guider TIDAL ferdig ila de 3 første mnd i 2021

Tidal ferdigrekrutert FL q1 2021 iflg webcast, filing q3?

Filing q4 tipper jeg?

Yes, jeg har fortsatt aksjene mine. Økte på dippen etter pracinostat ble avsluttet.

Gårsdagens kvartalsrapport:
https://seekingalpha.com/article/4373418-mei-pharma-inc-meip-ceo-dan-gold-on-q4-2020-results-earnings-call-transcript?page=1

De sier blant annet dette:
Planlagt fase 3 studie med oppstart i 2021
“Further, we are currently in discussions with the FDA on the design of a global randomized Phase 3 study in patients with follicular and marginal zone lymphoma in combination with rituximab that we look forward to initiating sometime mid-2021. This study is intended to serve as a confirmatory study for title NDA under the accelerated approval pathway. It is also intended to support regulatory marketing approvals in other geographies.”

Ny kohort innen MZL med mulighet for filling hvis gode data
"We believe this best optimizes the potential for zandelisib for patients and provides value to our investors. As an example of this shared vision, I can announce today that we have filed an amendment to the title study to evaluate zandelisib as a monotherapy in patients with marginal zone lymphoma who have received two prior lines of therapy. We expect the enrollment to commence by around year-end, similar to our approach with the title study in third line follicular lymphoma.

We are also considering the accelerated approval pathway for third line marginal zone lymphoma indication if supported by the data. I should point out that this new arm in the title study will not affect our plans to file on the follicular lymphoma patients, if the data warrants such. In addition to expanding the potential utility of zandelisib as mentioned above MEI retained the right to book U.S. sales, providing a foundation to extend the company’s capabilities and build-out our commercial capability."

3 Likes