Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Memes 4 mental helse 1

8 Likes

@larslars og @VargVemund ,jeg laget en MEME utav disse 2 artikklene :sweat_smile:

En fyr fra Texas uttaler seg…

og vår egen lille MDG prinsesse :sweat_smile:

Ja Wayne var jo morsom der, jeg bare forsto ikke sammenhengen.

3 Likes

…ref. til de uttallige “Hold My :beer:” MEMEs der ute :sweat_smile:

i Lan Marie sitt tilfelle…så holder hun en ca 5 milliarder i kostnadssmell,-som jeg da prøvde å gjøre et “ekko” av i denne MEMEn… :sweat_smile:

(denne MEME var "hjemmesnekkret :grinning_face_with_smiling_eyes:)

Hold my 5 milliarder regning hadde kanskje fungert bedre :man_shrugging:

1 Like

…ikke sant,-hun holdt allerede de 5 milliardene…,-ser dere,nå forstår dere humoren min :relieved:

Tror dere ikke at han mener løsningen på klimaendringer er å tilpasse seg?

Løsningen for å overleve norsk vinter er å ha isolerte boliger og varme de opp. Blir det kaldere, så skrur du varmen opp et knepp til. Motsatt i varme land, hvor du kjøler ned med aircondition. Blir det 1 grad varmere, så skrur du effekten et knepp til opp.

Tror ikke det var mer komplisert enn det, og skjønner ikke helt at dette er nyheter i Norge.

…men man kan jo gjøre seg dum og tolke det som om han mente vi kunne kjøle ned klimaet med aircondition. Alltid gøyere å vranglese, men blir ikke gode diskusjoner.

7 Likes
3 Likes

Pensjonister bør gi bort halve pensjonen.

8 Likes

Rødt og SV velgerene bør gi bort halvparten av dagpengene.

11 Likes

Er det ikke de fremtidige dagpengene og pensjonene de skal gi bort?

To gamle menn som vil gi bort fremtidige pensjoner - hvorfor ikke begynne i dag, og gi bort dagens pensjon?

Er bare skrullete.

5 Likes

Jeg regner med at Jonas er villig til å gjøre ganske mye nå, rett før valget.
Kan være lurt å banke på døra hans i Holmenkollen og spørre om å få låne hytta i Blindleia med ny brygge og noen billige afghanske tepper.

1 Like

Håper han har fått betalt skatten på de teppene nå, 11 år etter :wink:

1 Like

1 Like

Eneste argumenter mot atomkraft = Dyrt å starte opp, politisk upopulært
Gir 0 utslipp
Eneste grunn til å kvitte oss med oljen = Bidrar til utslipp
Men gir mye penger

Kan vi bruke noen av disse pengene på å eksportere atomkraft før vi legger ned hele sjappa? Vil redusere utslipp for all strømproduksjon verden over der de vil kjøpe våre tjenester…

Beklager politisk kommentar, men synes mangelen på fokus på atomkraft er et skikkelig meme nå.

14 Likes

bilde

10 Likes

Er Kamala Harris en “Black” widow?